Gå til innhold

Til dere som HATER anonyme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater dere alle eller er det noen anonyme dere har forståelse for er anonym?

Feks. Hvis jeg forteller dere om min tunge hverdag, at jeg sliter med div problemer. Søvnmangel, diare etc etc trøbbel med sambo, familie.

Hater dere meg å? Eller hater dere bare anonyme som feks. sier de ikke liker utlendinger eller religion å sånne ting?

Hilsen hehehehe ja anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forståelse for noen, men ikke nødvendigvis for at de krever forståelse og ingen fjasing på en side som pr def ikke påstår seg å være forståelsesfull, tvert i mot.

Skrevet

Jeg synes det er greit med anonyme som spør om ting i forhold til ting de f.eks. sliter med og vanskelige spørsmål. Liker ikke anonyme som henger ut folk og bare skaper kvalme. Har ikke noe imot andre anonyme.

Skrevet

Helt ærlig---? Hvor gammel er du?

*Herrejesus*

Hater liksom.......dahhhhh........

Skrevet

Jeg trodde da vitterlig at alle skjønte hvilke anonyme man hater. Ja, de kan finne på å skille seg ut, de også.

Det er selvfølgelig OK å være anonym når man vil prate om problemene sine, eller fortelle noe som er så personlig at man kan bli gjenkjent dersom man bruker nicket sitt.

Det er ikke OK å gjemme seg bak anonymknappen for å slenge dritt - dvs. som en pubertetsdott i tenåringskrise.

Skrevet

samme det.. anonyme bør behandles som ubetydelig slakt her inne!! Jeg driter vel en lang i om en haug med anonyme her inne har problemer!! Har man problemer på en krangleside så vil jeg helller krangle om problemet enn å hjelpe det idiotiske neket som har alle problemene:-)

Skrevet

hater ikke alle anonyme, skjønner veldig godt at noen velger å være anonym når de f.eks snakker om problemene sine, trøbbel med samboer osv- det jeg ikke liker er at folk ikke kan stå for meningene sine, og når de absolutt skal snakke negativt om enkelte her inne kan de i det minste stå fram med nick. jeg mener at man må stå for det man sier.

PS. dette er jo forresten internett så sånn sett er vi jo alle anonyme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...