Gå til innhold

Kommende Bestefar Spanderer bilsete. :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå i sengen å koste meg da jeg ser mamma ringer. Hun skriker nesten hysterisk "kan ikke prate lenge men IKKE kjøp bilsete"

Nei da sier jeg, hehe har ikke kjøpt enda. Så fikk jeg vite at kompisen til pappa skal selge sitt nesten ubrukte bilsete. Sånn best i test, og så fint md base og egen bæredel til å ha med å bla bla bla. Ja så fint sa jeg jeg tar det gjerne for halv pris, da vi kjenner denne familien godt, NEI skrek mamma igjen, fikk melding av pappan din som sa BESTEFAR spanderer :)

Å da ble jeg glad, for han har vært litt imot graviditeten :)

*stråler idag*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...

ja,er det ikke herlig med disse besteforeldrene???

Skrevet

så koselig. da gleder han seg også selvom han har vært imot. bra når de innser at det er en bra ting å bli bestefar :)

du får stråle videre !

Skrevet

JO

spesielt siden da mamma fortalte pappa det i uke 12 sa han at jeg ikke var dattra hans mer.. Har skjønt at det var sjokket som snakket da. Nå har han kost på magen, klemt meg og sagt han gleder seg :)

Så besteforeldre er herlige hehe :)

Skrevet

Så moro lesing!

Pappaen min var ikke helt happy da min eldste niese skulle komme til verden (mammaen fikk henne 17 år gammel) MEN, da han holdt nurket ble det andre boller! Hun ble raskt familiens midtpunkt!

Skrevet

Samme her.. :)

Besteforeldrene spanderer nytt bil-sete med base,lammeskinn pluss bade balje.. De er verdens beste:)

Og selvfølgeli har det blitt endel klær fra de og:)

Kunne ikke hatt bedre foreldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...