opsi fødeklar Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hvor tidlig har dere dratt til legen nå? jeg skulle få bedre oppfølging den gangen her ettersom jeg har mistet 2 ganger. Jeg har bestilt time til 23 april og da er jeg nesten 9 uker. Er det noen av dere som har vært hos lege tidligere og hva har han da gjort for å berolige dere? Klem.,
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei :-) Trist å høre at du har mistet :-( Det er så lite de kan gjøre uansett når du kommer i første trimester :-( Men kan du ikke få ultralyd? :-) Da får du ihvertfall bekreftet at fosteret er i livmoren og at forhåpentligvis hjertet slår :-) Men 23.april er jo lenge til :-/ Du kan ikke få ul tidligere, i uke 7 f.eks? da får du mest sannsynlig se hjertet slå og visst du er mye bekymret kan det nok roe deg ned mye :-) Lykke til! Alt er nok som det skal være :-)
har4barn Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hatt 2 MA som ble oppdaget i uke 18 og 8. Denne gangen har jeg nå tatt hcg-prøver (uke 5+). Fikk beskjed om at det stiger som det skal hittil i dag:). I tillegg skal jeg på tidlig ul på tirsdag. Gruer meg veldig. Har ingen gode minner fra ul nå det siste året. Hvis du har hatt 2 ma, så ville jeg i hvert fall tatt hcg-prøver litt tidligere, men vi er jo alle forskjellige. Ønsker deg lykke til!!
tcbt Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hei jeg har hatt 4 ma er nå gravid i uke 9 til lørdag,jeg har vært på ul så tidlig som uke 6 og 7 det doktoeren kan berolige deg med er at alt ligger som det skal foster anlegget og morkake.Det kan du jo bestille sjølv på sykehuset og bare forklare at det ville beroliget deg i å med at du har mistet 2 ganger før. Håper dette hjalp
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg hadde en MA i 2005 i uke 9.. Og en SA før det igjen. Så jeg fikk en UL i uke 12 som JM ordnet..Hadde time hos lege og JM annen hver uke.. Så jeg var hos JM og lege vær mnd.. Måtte ta det med ro i de 3 første mnd, ingen kosing hell gitt. Nå skal jeg å høre om tidlig UL, vill se at alt er bra der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå