1+2=3barn Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=513403
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Nå kan jo ikke kona få barn, så hva er egentlig så ille med dette? Synes det er koselig at de kan få barn jeg:)
1+2=3barn Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 ja koslig er det..... men er helt utrolig hva man kan gjøre den dag i dag.. medisinsk mener jeg.. mente ikke sykt som negavtivt... bare en uttalemåte.. syntes det er fasinerende
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Det er vel ikke gjort noe medisinsk spesielt her da.. Det er jo en tidligere dame som har eggestokker og livmor inntakt. Så har det blitt inseminert med sperm fra en donor.
ChellBell - har født! Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg syns det allikevel er sykt :/ H*n ønsket å være menn, men ikke helt allikevel? Bestem deg liksom! ;p
familieliv Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Enig med ChellBell! Og tenk, stakkars barn...
grand danois Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 jeg synst faktisk d er ekkelt jeg:/ hva skal du si til barnet? pappa bar deg i magen sin? æsj..
Bare™ Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 hvordan skal det barnet forløses? Komme ut gjennom røret? Heldig da- slipper unna bekkenløsning siden det sies å være hormonellt.. Enten det eller å få så innmari bekkenløsning at bekkenet faktisk løsner...... IIiik.. æsj, æsj og dobbelt æsj...
Bare™ Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 hvem skal lære den stakkars ungen om blomsten og bien da??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Får ikke helt bestemt seg for hvilket kjønn han vil være.... Stakkars syke dame.
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 JAPP™, HVordan barnet skal forløses og bekkenløsning? Det er da en kvinne i utgangspunktet så skjeden er jo der. Og for at han skal opprettholde "mannen" så må han ta testosteron. Dette tar "han" jo ikke nå, og ergo vil jo det være like mye kvinnelige hormoner i blodet der som en vanlig kvinne. Han har jo kun fjernet brystene og begynt på testosteron.
Bare™ Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 he he, Gemini... Er ikke det at jeg ikke kan lese, altså. Har lest hele artikkelen (opptil flere ganger for jeg syns det er så sykt), men ser jo det at i USA er alting lov... OG at det er en kvinne i utgangspunktet gjør meg overhodet ikke klokere med tanke på at h*n er gift med- nettopp en kvinne,.,.. Hva kan det kalles? Er de homofile? Jeg vil jo si at hadde mannen min hatt livmor så hadde han rett og slett ikke vært mannen min...Selv om jeg ikke så den...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 Hmm..vet ikke helt hva jeg skal si jeg...sykt kan jeg vel ikke kalle det, men MEGET spesielt kan jeg vel si det er, hehe.. Er såpass fremmed for oss det her, at for noen kan det bli litt VEL i overkant. Må jo innrømme at jeg stusset VELDIG da jeg leste om det. Hehe..jeg måtte egentlig bare le. Men for guds skyld. Samma for meg i grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå