4skatter Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Noen som har forslag? Jeg heter selv Liv Andrea, og hadde tenkt på Liv Caroline, men vil ha Caroline som hovednavn.... Uff vanskelig...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg synes Kine Caroline passet sammen=) går liksom sammen.. hehe
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 hihi, jeg heter Stine Caroline...., ellers har jeg ikke hørt noen kombinasjoner med Caroline..
gladbaby Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hvorfor ikke Caroline Andrea? Det er veldig fint!
Edelweis Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 datteren min heter Thale caroline=) jeg elsker begge de navnene! hva med caroline sofie, caroline emilie, eller bare caroline alene? synes liv caroline var fint jeg da, hu kan jo hete det å bruke caroline navnet=)
<Nina> Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Enig med "engangtil"!! Caroline Andrea var veldig fint...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Caroline Andrea går også andre veien syntes jeg.. Andrea Caroline. Mange fine navner her. Hva med Nina Caroline Caroline Aleksandra Sara Caroline Anne Caroline Caroline Sofie eller Sofie Caroline.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Caroline Madeleine sånn som meg;-) Ellers synes jeg Caroline Andrea var fint.
mai mammaen til to Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 jeg syns Caroline er fineste alene jeg da.. min lille prinsesse heter det.. men om jeg skulle hatt et annet navn til henne og så ville jeg hatt Caroline marie. ville iallefall hatt Caroline først
4skatter Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 Oi, ble overrasket over alle forslagene! Tja mannen min hadde sagt Caroline Sofie, og jeg Caroline Emilie... Men synes det er litt søtt med mamma sitt navn også... men hvilket av de to, får jeg kanskje se når hun kommer... hva som passer hehe... Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå