Gjest stockholms tjej Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 jeg har høyrisiko svangerskap så nu får jag ikke reise noen steder.... Jeg vil ju treffe min familj som bor i sverige=) jeg har termin 16 augusti så undrer bare når jeg kan fly med bebisen? vill ju ikke åka innen de er greit for bebisen...
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Snuppa var litt over 1 uke gammel på sin første flytur. Gikk helt supert. Hun sov hele turen...
Gjest stockholms tjej Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 okej=) visste ikke at man kunde fly så fort=) trodde ikke de var bra for babyen med trykket der oppe?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg var praktikant for en advokatfamilie for noen år siden. De pendlet mellom Oslo og Bergen. Minstejenta var fem dager gammel da hun fløy for første gang(45 min flytur). Gikk helt fint!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 okej va gla jag blev nå=) då ska vi nog resa hem med lille prinsen så hela familjen får treffe han=)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Trykket utgjør ingen fare for babyen, men ha med en sutt, i tilfelle han/hun får "dott" i ørene...
Madde/sommergutt:) Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 De som bor i lofoten må noen ganger fly over til Bodø for å føde sine barn, og de tar fly tilbake til lofoten igjen rett etter at de er skrevet ut fra sykehuset, så det skal ikke være skadelig for et lite barn å ta fly så tidlig:) Så er bare å reise når det passer deg:)
Kjærlighet <3 Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Det er bare å reise når du vil, så lenge du og barnet er i fin form:-) Med nummer en var jeg fast bestemt på å reise til foreldrene mine i jula (hadde termin 15.desember) jenta kom den 19. Og lillejulaften bare timer etter at vi var skrevet ut av sykehuset satte vi oss på flyet.-) Hun var da 4 dager, det gikk kjempefint :-)
HegeAE Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Berre hugs på å amme eller putte i smokk på babyen som skal fly.... Det hjelper mot øyrepropp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå