Sunniva78 har to små Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Han er 6 uker, og har vært flink på natta i mange uker allerede. Sover som regel 3-5 timer første duppen før det er mat og stell. Men i natt satte han rekord, sov i hele 7 timer!! Da våkna jeg, ikke rart- med DE puppene... Vekte han til mat, og etterpå sovna han som en stein igjen. Nå leker han så fornøyd på gulvet, godt for alle med en god natts søvn ja:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 så bra da:) har han klart å sove så lenge i natt så tror jeg av egen erfaring at du kan satse på å få flere netter med god natte søvn.. prøv i kveld med samme opplegget som i går kveld med stell og legging du.. lykke til:)
Sunniva78 har to små Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Ja det hadde vært fint:-) Skal ikke klage uansett da, for han er så flink fra før. Men er jo deilig med all ekstra søvn såklart!! Men lurer på om jeg må opp og pumpe om han fortsetter denne trenden, ikke noe godt med steinharde pupper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå