Gå til innhold

Fleire som har kjent liv i frå veke 9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det var veldig aktivitet i går kveld/natt når eg gjekk å la meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. overalt jeg leser så står det at det ikke er mulig å kjenne liv så tidlig.. Samme sier jordmødre og leger :/ Ikke jeg som er i uke 12 (andregangs.) kjenner noe heller. Så jeg syns det er så rart at det er så mange her inne som kjenner liv så tidlig!?

Skrevet

Eg syns det er litt rart sjølv, men noko er det som lever der inne i magen min..... No er eg 2.gangsfødende og kjente slikt under forrige svangerskap i fleire veker før barnet gav frå seg eit skikkeleg fraspark rundt veke 19 og 20.

Skrevet

Hmmm.. er i uke 11 nå, og kjenner ingenting! I uke 9 er jo babyen bare ca 1,5- 2 cm og veier ca 1g, så er ikke store klumpen enda, så tviler vel på at d er mulig å kjenne spark osv såå tidlig.. Kanskje luft i magen?!

Skrevet

Jeg kjenner "bobler" i magen rett som det er (uke 13 nå), og har gjort det ei stund. Går jo og håper på å kjenne den lille , men foreløpig er det nok bare luft eller noe siden babyen er så liten enda.

Var på tidlig UL og da sa gyn at det tidligste han visste om noen kunne kjenne liv var ved 12 og ei halv uke..

Skrevet

Det er nok for tidlig ja.. selv om jeg også tror at jeg kjenner baby sparker.er i uke 8. men jeg kjente i uke 13 sist, jeg er 4 gangsfødende..

Skrevet

Jeg venter nr 4 og har aldri hørt om noen som har kjent liv så tidlig.. beklager. Med min nr èn mente jeg å kjenne liv i uke 13, men da er jo fosteret mye større enn i uke 9... Så jeg tror ikke det er selve fosteret du kjenner altså, men mer det som er "rundt" for å si det sånn... Og at det bobler litt osv inni der. Ikke for å være kjip og ødelegge. :) Men jeg mener virkelig det er for lite enda til at du kan kjenne selve barnet bevege seg inni der allerede.

Skrevet

Enig, i uke 9 har fosteret bare såvidt begynt å røre på seg. Fosteret er kanskje 2-3 cm langt, og det går ikke an å kjenne de små bevegelsene det gjør.

Skrevet

Noko er det som bobler der inne......

Skrevet

hehe, det er sikkert tarmer som jobber og luft :o) Vi har jo mye av det som gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...