mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 hver gang jeg er på do og tisser så blir magen steinhard, ikke vondt, men bare ubehagelig, føler som om den veier 1 tonn (litt overdrevet da..hehe) er dette kynnere? er i uke 31....noen flere eller noen som veut hva dette er?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 høres ut som kynnere hvis magen blir litt klemt så kanman få kynner , ikke noe farlig det er jo noe alle har jeg har fått kynnere av alt mulig denne gangen etter mat, etter att jeg sang for de to barna mine , etter do besøk osv er uke 29 og har hatt kynnere i fra uke 20
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Dette gjelder meg også. Kynnerne kommer uansett hva jeg gjør eller ikke gjør, om jeg er i aktivitet eller er rolig... Har de ved dobesøk også. Jeg puster godt når jeg får de og skifter stilling, det hjelper på meg:-)
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Men det er jo en kul greie allikevel da, at kroppen selv kommer på å øve seg på å trykke ut en baby, det hadde jeg ikke kommet på selv før det nærmet seg fødsel, surrehue som jeg er;-D Er i uke 32 forresten...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg får altid sterke kynnere rett FØR jeg må tisse...Når blæra er full!=) Slitsomt! Men er jo et godt tegn på at livmoren trener seg opp til fødselen!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 takk for svar jenter:) man må jo spørre om så mye rart, er førstegangsfødene så jeg aner jo ingenting..hehe...denne kroppen er rar kan man si, men helt utrolig at det er sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå