Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg stole på dette når jeg testet 5 dager før IKM?

Testen jeg brukte var CB Digital og den skal være 51 % sikker 4 dager før IKM. Den viste Gravid i displayet og den gjør vel ikke det dersom det ikke er Hcg-hormon der?? Litt i tvil - noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gravitest kan ikke vise falskt positivt, den slår ut på hcg... Er det hcg, blir den positiv, ingen hcg blir negativ. MEN... Det som er med å teste tidlig er at du kan ha en kjemisk graviditet. Egget er blitt befruktet, men har ikke festet seg enda. Også streifer det borti livmorveggen på turen, uten å feste seg. Det er nok til å bli produsert litt hcg, og noen ganger nok til å slå ut på gravitester... Så du kan ende opp med å få mensen til vanlig tid likevel...

Hvis noe av dette er feil, så gjerne rett på det.. Er ingen ekspert på dette området... Aldri opplevd det selv, bare hørt om det...

Du kan jo søke på nett om kjemisk graviditet.

Vil uansett ønske deg lykke til, krysser fingrene for at du er gravid om en uke!!!

Skrevet

Du er nok gravid:-) GRATULERER:-)

Skrevet

Ja jeg håper det;-) Hadde en MA i desember så dette er etterlengtet!!

Har hamstret mange tester, så det blir en spennede helg;-)

Tusen takk for svar!!

Skrevet

Lykke til i helgen, og fremover da:-)

Skrevet

det skal vel mye til å få en pos digital test så mange dager før ikm om det er en kjemisk graviditet? denne testen er jo mindre følsom enn vanlige testpinner fra cb er den ikke? tror nok du er gravid jeg!! å at du ikke får mensen:) grattis!!

Skrevet

så spennende ! jeg tror nok du er det :) si fra hvordan det går da!:)

Skrevet

Jeg testet positivt i dag igjen - så nå klarer jeg ikke holde meg......JIPPI!!!!!!

Lykke til alle dere andre som prøver!!!

Skrevet

Gratulereeeeeeeer!!!

lykke til med spira!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...