Gå til innhold

Ammeinnlegg, når bytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker ammeinnlegg i papir fra Natusan, men lurer på om man må/skal/bør bytte de hver dag. Hva gjør dere?

Hatt en pakke nå siden han ble født, 5 uker siden- blir jo veldig mye og dyrt om man skal byte hver dag. Jeg bytter ved behov, ca 2-3 hver dag. Når jeg dusjer hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter mange gang for dag jeg, men det er fordi det trengs. Dersom man ikke trenger å bytte hver dag bør man kanskje vurdere behovet for ammeinnlegg i det hele tatt. Hadde jeg ikke lekt så mye som jeg gjør skulle jeg gladelig gått uten.

Skrevet

bruker doble på hver pupp fordi jeg lekker så mye, bytter ca en gang om dagen. synes natusan sine er elendig men glemmer å kjøpe på apoteket. rart at prisen er gått ned på en pakke, her jeg bor er prisen gått ned fra 50 til 35 kr på en måned...! (både på kiwi og meny)

Skrevet

Himmel! Behøver du virkelig spørre?? Lekker du så lite at de ikke blir bløte (må bytte maaaange ganger om dagen) så er det bedre å insvestere i et par i ull.

Har du byttet 2-3 ganger pr. dag, og det er vel 30 i en pakke så skulle de da vært slutt for flere uker siden eller????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...