Gå til innhold

Dagens oppgave: Beskriv mayaya

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er jeg? Beskriv hvordan du tror jeg er.. Hvordan jeg ser ut, hvordan jeg bor, hva jeg jobber med, hva jeg liker etc etc etc

Kom igjen da :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg at du er Finnmarking (mener å ha lest det et sted), vokst opp på et trygt og lite sted, kanskje på kysten/i en fjord). Og har gode barndomsminner. Setter pris på dine røtter og er stolt av dem (er sikkert langt ut på jordet nå, eller kanskje finnamarksvidda?!). Du har brunt hår og grønne øyne. Du er rettferdig, omsorgsfull og engasjert. Du tør å sette foten ned. Interesserer deg for interiør, og det preger hjemmet ditt. Du har en litt individuell stil. Har ingen anelse om hva du jobber med, det kan være så mangt. dette er vel en gjettekonkuranse eller hur ;)?

Skrevet

Herremin, du traff på mange punkter! :-o

Men jeg kan vel ikke heeelt avsløre de store blemmene riktig enda?

*håper på flere svar*

Skrevet

Tørrvittig, snill og aktiv

Kommer aldri til å glemme den kommentaren din i Maiken sin uendelig lange tråd, om hemmelig venn.

Var det ikke du som hadde sametrusa og? Hahaha, ler meg skakk

Skrevet

Sametrusa var mi, ja :-D

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Mayaya er en koselig dame som bor i USA. Uten å titte på profilen vil jeg tro hun er rundt 30 år, men ung til sinns. Hun har et eller to barn.

Brunt hår med litt fall. Sminker og kler seg naturlig. Liker seg best på hytta og i naturen.

Sympatisk og rolig, men med god humor. Veldig "naturbarn". Var nok en av hippiejentene i ungdommen, som røyka tjall og hørte på bob dylan mens hun diskuterte miljøvern og religion.

Mer nøytral nå. Bor i enebolig i suburbs'en, har hund, mann og stasjonsvogn. Er enten hjemmeværende eller jobber i omsorgsyrke.

Hehe er jeg helt på jordet nå eller?

Skrevet

ehm, har du et sykt bekreftelsesbehov eller? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...