mia engel&fia frøken Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 fikk to nåler i magen og ryggen leggen foten og en i hånden. lå en halvtime og svetta hehe en uke til neste gang så blir det to ganger i uka frem til jeg føder. fler som tar? hvordan gjøres det på dere?
*LilleTroll + spira Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har bestilt time og er veldig spent! Skal til ei som er jordmor og akupunktør. Har flere venninner som er fornøyde med virkningen av akupunktur, så skader ikke å prøve tenker jeg Hvilken uke er du i?
mia engel&fia frøken Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 37+1 i dag. jeg har å fler som har vært fornøyd med det.skader jo ihvertfall ikke hun jeg var hos er også jordmor i tilegg,føltes veldig trygt å ho visste hva ho drev med!
*Timulia* Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg var på min første på mandag! Fikk vel ca samme nåler som deg, hvertfall samme steder + 1 i hodet. Er så heldig at det er jordmora jeg går hos til vanlig som driver med det. Var interessant syns jeg! Spesielt å kjenne hvordan det sprengte på da hu traff de riktige punktene.... Før behandlinga sa a at jeg kom hvertfall ikke til å føde denne uka. Etter behandlinga hadde pulsen endra seg, blitt mer "fødselspuls", men hu trudde ikke noe sjedde før helga likevel.... Må si jeg fikk litt trua på at det skal funke da!! Sist gikk jeg 15 dager over, og det kan jeg gjerne slippe denne gangen. Har termin 16.april, og skal ha behandling 2g pr. uke, neste på mandag! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå