Gå til innhold

En mann som er gravid!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske spesielt!

Blir veldig nysgjerrig på hvordan dette barnet skla fødes=) Regner jo med at det skal tas med keisersnitt, men hva om fødselen plutselig starter alt for tidlig, da får de vel et problem;)

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Hehe..ja, keisersnitt må det vel nesten bli hihi:-)

Skrevet

Jeg er et tolerant menneske, men det der ble litt freaky altså!!!!

Skrevet

Hehe, ganske sykt å se bildet der, han er jo ikke akkurat kvinnelig der han står. Det viser jo bare at det fins alle slags mennesker i verden, også dem som er født som kvinne, men som føler seg som en mann som har behov for å føde barn :)

Jeg tror for øvrig at han har både mannlige og kvinnlige kjønnsdeler intakt, jeg leste en annen artikkel om dem i går. Med andre ord er det mulig han kan føde normalt også.

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Har dere sett "Junior" filmen med Arnold Swartzneger der han spiller en gravid mann? Jeg tenkte på den filmen da jeg så han mannen...uff...:-)

Skrevet

oi shitt..

vet ikke hva jeg skal si jeg..

Skrevet

Dette er egentlig ikke så snålt i det hele tatt, siden mange menn som foretar kjønnskifte beholder kjønnsorganet sitt som dame. Det er ikke mulig å få til en penis med følelser enda tror jeg. Skal man da ha et sexliv av noe slag så er det lurt å ha følelser. :D Rart alikevel at han føler en trang til å bli gravid når han er mann, og har en kvinne til kone som kan bli gravid.

Skrevet

Kona kan ikke få barn,. Derfor de valgte at han skulle bli gravid viss de skulle ha barn.

Skrevet

creepy...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det var jo veldig praktisk da...at siden kona ikke kunne bli gravid så kunne han bli det!:-) Selv hadde jeg valgt adopsjon da, men kan jo hende at de ikke fikk lov til å adoptere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...