Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Må jo bare være i USA....haha "jeg tror jeg skifter kjønn jeg, men beholder eggstokkene??" http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=513403
titti1983 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Ganske spesielt! Blir veldig nysgjerrig på hvordan dette barnet skla fødes=) Regner jo med at det skal tas med keisersnitt, men hva om fødselen plutselig starter alt for tidlig, da får de vel et problem;)
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Hehe..ja, keisersnitt må det vel nesten bli hihi:-)
*ale* Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er et tolerant menneske, men det der ble litt freaky altså!!!!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Hehe, ganske sykt å se bildet der, han er jo ikke akkurat kvinnelig der han står. Det viser jo bare at det fins alle slags mennesker i verden, også dem som er født som kvinne, men som føler seg som en mann som har behov for å føde barn Jeg tror for øvrig at han har både mannlige og kvinnlige kjønnsdeler intakt, jeg leste en annen artikkel om dem i går. Med andre ord er det mulig han kan føde normalt også.
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Har dere sett "Junior" filmen med Arnold Swartzneger der han spiller en gravid mann? Jeg tenkte på den filmen da jeg så han mannen...uff...:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Dette er egentlig ikke så snålt i det hele tatt, siden mange menn som foretar kjønnskifte beholder kjønnsorganet sitt som dame. Det er ikke mulig å få til en penis med følelser enda tror jeg. Skal man da ha et sexliv av noe slag så er det lurt å ha følelser. Rart alikevel at han føler en trang til å bli gravid når han er mann, og har en kvinne til kone som kan bli gravid.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Kona kan ikke få barn,. Derfor de valgte at han skulle bli gravid viss de skulle ha barn.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Det var jo veldig praktisk da...at siden kona ikke kunne bli gravid så kunne han bli det!:-) Selv hadde jeg valgt adopsjon da, men kan jo hende at de ikke fikk lov til å adoptere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå