Happy-Mama:) Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Er 5+4 idag, og var hos legen og skulle bestille meg time. I køen der traff jeg på en fra klassen, som kunne fortelle at han og en til har fått påvist kyssesyken. Og det er vel ikke så bra å få når man er gravid?? For jeg har aldri hatt den, og er skikkelig redd for å bli smittet... Så når det ble min tur så spurte jeg damen i skranken om det var noe jeg burde bekymre meg for (det at det nå er kyssesyke i klassen altså...), og ja, det mente hun. Men hun kunne ikke gi meg time hos legen min før 25.april, og ba meg heller om å ringe vakt-legen ikveld... Huff, liker ikke det her jeg... Men det er jo mulig at det er jeg som er overhysterisk!
Värn Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Skjønner du er bekymret, men det er veldig uvanlig at det smitter. Vask hendene og ikke kyss de andre i klassen din! Man kan ha antikropper mot kyssesyken på tross av at man aldrig har haft den. Tror det går bra :-)
Happy-Mama:) Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Takk for svar:) Satser på at det går bra ja... Vasker hendene ofte, og kysser ikke noen andre enn sambo;) Hehe:p
husmus &2 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Hei hei, ikke for å skremme deg, men kyssesyken smitter lettere enn man tror og ikke kun gjennom kyssing. Jeg fikk det etter å ha jobbet sammen med en jente som hadde hatt kyssesyken i flere uker, og dette var et menneske jeg knapt snakket med. At det skulle så lite til for å smitte meg overrasket meg. Det verste med kyssesyken er at du bare blir veldig trøtt. Det er ingen medisiner du trenger å gå på for det, og det er rett og slett hvile som gjør deg bedre. Jeg vet ikke om det har noe ekstra å si når du er gravid, men jeg kan ikke helt se hva det skulle være....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå