Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Hei jenter. Jeg skal ha jentene på besøk i morgen og tenker jeg skal servere ost og kjeks. Hva trenger jeg? Hvor mye ost bør en beregne pr. person? Noen som kan anbefale noen gode oster/kjeks? Takk for svar )
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 hei. at du klarer. jeg har så lyst på brie å andre oster gravide ikke skal spise så hadde ikke klart å sitte se andre spise det hehe. men det går jo fort med noen oster, jeg tor jeg hadde hatt et slag pr person spørs på størrelsen men jeg å mine venninder er av den matglade typen hehe. også er det jo veldig godt med druer,paprika og melon ved siden av jeg er så dårlig på navn så husker ikke hva de gode het hehe. kos deg med jente kveld!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Å herremin hatt åssen skal du klare det? Jeg også ELSKER oster, og slet mye forrige gang, og kommer til å slite mye nå (er på snik vissit fra første tri) Nå sitter jeg med vann i munnen..det er så ufattelig mange gode oster! BRIE(aahhh), smøroster som DU kan spise trur jeg - krydderost, pepperost, mandarinost+++ er jo mange slag. Husker ikke alle navnene, men jeg går alltid i ferskvaredisken på en god butikk(meny, de store coop butikkene), der ligger det masse fristelser...ridder ost er jo også et must! Paprika og druer(stenfri syns nå jeg er best) er jo også et must.. VIN..aaahhh... Det var veldig dumt av meg og snik titte på 3 tri ser jeg...nå angrer jeg! Haha.. Kos deg masse da..her får ikke sambo lov og nyte slike ting forrann meg, det er psykisk mobbing...HA!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Snakk om selvpining, da...hehe:" kos dere, jeg skal spise norvegia..." Men over til det du spør om: salinas/ritz er jo et must. Godt brød også, valnøtbrød feks er nydelig. Visste du at det med kjeks til osten er en norsk greie, resten av Europa bruker godt brød. Brie Reverend er min personlige favouritt. ellers så kan de nok hjelpe deg godt i ostedisken ang mengde og et lite utvalg vor å få litt bredde over det.
Kulturbaby Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg bruker å regne 1 stykke ost fra ostedisken per gjest. Også er en rik ostekake en selvfølgelig dessert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå