morijuni Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har tidligere sett i blader ol. mammagensere med tekst på magen, for eksempel "bebi" eller andre ting.. Hvet noe hvor man kan få tak i dette?
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 www.cafepress.com har kjempemange!!! www.barnetrend.no ha også noen
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kjøpte noen søte på Zara, blant annet en der det står "I am not fat, I am eating for two". De hadde mange litt kule mammaklær.
bebi-i-magen Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 her har du sånn mamagenser som står bebis på på magen, har sånn i sort selv:) http://www.barnetrend.no/index.php?main_page=index&cPath=16
morijuni Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Bebi-i-magen82; hvilken størrelse har du (i forhold til det du bruker ellers) og hvor lang leneringstid var det på den?
Deidei Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 De har også noen stilige gensere og t-skjorter på nine.no... som bl.a blomsten og bien, barn i magen osv...
Mojo med trollungen Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Så har dem noen kjempefine i sverige står på engelsk men jeg måtte kjøpe en i sort og en i hvit. behagelig godt stoff PÅ Nordbysenteret i barnebutikken der Det står Handle With Care, Og med store bokstaver FRAGILE (forsiktig) hehe som er stemplet på med "stempel" ikke så dyr heller. Pluss norske krona er jo bra nå i sverige hehe
morijuni Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 hvordan er trøyene på Nine.no da? Er de tettsittende? god kvalitet? litt vanskelig å se ut fra bildene på nettet..
Kulturbaby Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 nine sine er flotte! Har kjøpt en i den størelsen jeg brukte før graviditet, og den er flott fremdeles. Både i form og i farge. Har brukt t-skjorta mye, magen blir så fin i den! Så anbefales på det sterkeste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå