Gå til innhold

Mammagenser med tekst på magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere sett i blader ol. mammagensere med tekst på magen, for eksempel "bebi" eller andre ting.. Hvet noe hvor man kan få tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.cafepress.com har kjempemange!!! www.barnetrend.no ha også noen

Skrevet

Jeg kjøpte noen søte på Zara, blant annet en der det står "I am not fat, I am eating for two". De hadde mange litt kule mammaklær.

Skrevet

Bebi-i-magen82;

hvilken størrelse har du (i forhold til det du bruker ellers) og hvor lang leneringstid var det på den?

Skrevet

De har også noen stilige gensere og t-skjorter på nine.no... som bl.a blomsten og bien, barn i magen osv...

Skrevet

Så har dem noen kjempefine i sverige :) står på engelsk men jeg måtte kjøpe en i sort og en i hvit. behagelig godt stoff :)

PÅ Nordbysenteret i barnebutikken der :)

Det står Handle With Care, Og med store bokstaver FRAGILE (forsiktig) hehe som er stemplet på med "stempel" ikke så dyr heller.

Pluss norske krona er jo bra nå i sverige hehe

Skrevet

hvordan er trøyene på Nine.no da? Er de tettsittende? god kvalitet? litt vanskelig å se ut fra bildene på nettet..

Skrevet

nine sine er flotte! Har kjøpt en i den størelsen jeg brukte før graviditet, og den er flott fremdeles. Både i form og i farge. Har brukt t-skjorta mye, magen blir så fin i den! Så anbefales på det sterkeste!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...