Gå til innhold

Hvis riene starter på natta...! nysgjerrig =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

med forrige gang begynte mine rier noen timer etter jeg hadde stått opp på morgenen.. jeg lurer på dere som har fått dem på natta.. har dere våknet av at dere har vondt, også fortsetter det?

hehe.. jeg ligger våkna liksom mange ganger i natt pga av at jeg drømte, så følte jeg at jeg hadde vondt! men har jo ikke det nå=) men ble så nysgjerrig! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh.. ingen?

Skrevet

Jeg våknet på natta av at det kjentes ut som om jeg hadde litt mageknip. Dette skjedde et par ganger, og da jeg våknet på morgenen, satte riene igang ordentlig.

Skrevet

Mine rier begynte på natta før jeg hadde sovna, så da holdt det meg våken heeeele natta :)

Skrevet

Jeg har våknet på natta av riene begge de to gangene før. Våkner av at det gjør vondt, ja. Første svangerskap våknet jeg av moderate rier, så jeg var oppe og tråkket et par timer, deretter sovnet jeg igjen litt. Mannen min sov godt igjennom den fasen. Men andremann bråvåknet jeg av første rie, en time etter at jeg hadde lagt meg. Da gikk det 1 1/2 time før fødselen var over.

Skrevet

med min første våknet jeg brått av att vannet gikk i senge hehe skal si jeg kom meg fort opp han var ute 5 timer sener

med andre mann våknet jeg av vonde rier med 5 min mellom og det bare fortsatte 4,5 time sener var hun født :)

blir spennende og se med 3 mann som skal komme i juni :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...