Gå til innhold

Så var det den middagen da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen middagstips i dag?

Er så matlei, kommer ikke på noe som frister...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget kinamat! Med kylling, nudler og cashew nøtter. NAM! :)

Skrevet

Falukorv,poteter og hvit saus...kjempe godt:)

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit karri saus, litt stekt bacon til, kokte poteter og raspa gulrot. DET er godt, det!

Skrevet

I dag har jeg bursdag, og jeg har faktisk invitert på noe så lettvint som hjemmelaget potetstappe og pølser, med kaker og is etterpå=)

Blir sikkert en rar forandring for mange, men jeg er ikke direkte i form til pizza, og potetmos frista bare så sinnsykt nå=)

Skrevet

Vi har invitert et vennepar på lasagne i kveld:) nam nam

Skrevet

I dag vert det kjøttkaker med poteter, erterstuing og gullerøtter.

Skrevet

kyllingwok blir fredagsmiddagen her i huset=) marinert kyllingfilet med stekte grønnsaker. sunt og godt=)

Skrevet

Her blir det så kjedelig som fiskekaker, poteter og blomkål. Gjett om samboeren kommer til å bli skuffa når det er fredagsmiddagen a...

Skrevet

Taco, det er jo fredag.

Skrevet

Jeg skal ha salat med steikt kyllingfile, mais, isbergsalat, paprika, agurk, tomat og ost..

Sambo og Amalie skal ha noe så enkelt som pølse og potetstappe eller pølse i brød..

Amalie ender vell opp med og spise litt av begge deler, men sambo er ikke noe salat menneske...

Skrevet

kylling, ris og en eller annen saus:)

Skrevet

ICA hadde tilbud på laks og ørret beinfrit. Så kjøpte inn noen herlige filèter som skal stekes, og serveres med kokte poteter, råkostsalat og hollandesaus NAM!

Skrevet

Grøt, kjedlig og ikke noe godt men guttungen liker det da.

Skrevet

Her blir det fiskegrategn(go`gammeldags),potet og gulrøtter:)

yammi:-P

Skrevet

vi skal ha hjemmelaget pizza i dag, lillegutt bestilte det en dag denne uken, så vi lovet det i dag.

Skrevet

Fikk telefon ifra mamma som lurte på om vi ville spise middag sammen med dem i dag, så slipper heldigvis pønske ut noe lurt til middag i dag!

Vi får karbonader (av rent kjøtt) med potetbåter og grønnsaker:-)

Skrevet

I dag på vei til butikken fikk jeg så sinnsykt lyst på nykål. Jeg kjørte i den butikken som mest sannsynlig har det. Så i dag blir det stekte fiskekaker, nykål m/smør og poteter. Det er så utrolig godt :)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Mousakka med rundstykker og salat =D

Skrevet

Jeg vurderer bakt potet med rømme, bacon og grillet paprika idag. Så oppskrift i Dagbladet for litt siden, og det frista sånn:-D

Skrevet

Stekt laks, ovnsbakte poteter med gulrot og pastinakk og kald rømme+dillsaus i dag. Mmmmm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...