Gå til innhold

Hei Tryne, vil du se på charten min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ser veldig lovende ut, det gjør den. men jeg vil berre forberede dg på at den kan være slik uten at du er gravid også, men det vet du vel:)

For å si det sånn så har jeg hatt slike når jeg har vert gravid men også når jeg ikke har vert det. men jeg har også vert gravid med "IKKE-lovende" temperaturer også. Så alt er mulig:D

Håper den viser seg å være noe positiv for din del. Lykek til

Skrevet

Tusen takk!!!:D

Ja desverre så er det ikke noen garanti for at man er gravid, men det er godt å høre at du og synes at den ser lovende ut!:) Uff, skjønner ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå fram til mandag når jeg skal teste:P

Skrevet

nei, de er ikke så enkelt. Jeg var så sint en gang for jeg hadde i løpet av alle disse årene aldri hatt en slik kurve uten å være gravid, helt til den gangen. To sykluser på rad så de slik ut helt til den dagen jeg fikk mensen, da føk den ned. jeg var så sint for at den hadde gitt meg falske forhåpninger.

men ingen regel uten unntak, det positive er at den vertfall viser noe positivt for din del, og at du da vertfall har en mulighet, det er jo bra. Nå gjenstår dte bare å se om den fortsetter slik

Skrevet

Ååå det må ha vært frustrerende!!!!:( Jeg kommer til å bli kjempesint hvis jeg ikke er gravid nå, hehe. Får håpe den fortsetter sånn. Det er fint at du sier det så jeg får bena litt plantet ned på jorda, er jo helt uvel fordi jeg er så spent, hehe. Blir bra å komme seg på jobb i dag kjenner jeg:P Vet du hvordan det er med tunge løft i tidlig svangerskap? Lurer på om jeg skal unngå å løfte noe særlig i dag.. Hun veier ca. 25 kg.

Skrevet

man skal ike løfte noe tungt. Men det er ikke så falrig om det gjør dette nå når du ikek vet om du er gravid en gang, tenk på hvor mange som jobber tung før de i det hele tatt vet det. Å dersom du er vant med å løfte litt tungt så skal det nok gå bra. For å si det sånn så hoppet jeg på slalomski, gikk på langrenn (OG DATT hele tiden) en hel uke før jeg visste jeg var gravid med jenten min. det gikk bra likevell:)

Skrevet

Oj, hehe. Godt at det gikk bra da!:D

Det er sant det du sier at det er mange som gjør det før de vet at de er gravide. Kan jo prøve å få faren hennes til å ta de fleste løftene, men da er det ingen fare om jeg tar et par selv;) Tusen takk for hjelpen, det er så godt å ha deg her som kan så mye:) Selv om jeg håper at vi blir kvitt deg snart og at du hopper til et terminforum;)

Skrevet

hehe, det er heller vi som skal bli kvitt dette forumet, ikke forumet som skal bli kvitt oss. hadde vert hyggelig å kommt seg over til 1.tri snart, men det er du nok enig i :)

Skrevet

Hehe, det var en fin måte å si det på;)

Ja hadde vært veldig hyggelig å komme seg over til 1. tri snart! Det synes jeg vi fortjener!!;) Har du startet for fullt med IVF nå? Lenge til du har uttak?

Skrevet

jeg har startet å spraye, nedregulering som de kaller det. det skal jeg ta helt til uttaket (det er en spray man bruker). I tillegg setter jeg blodfortynnende sprøyte (klexane) og albyl-e. den 7.april skal jeg starte med 4 andre sprøyter, dette for å starte å modne egg. det blir Ul den 17.april og forhåpentligvis uttak den 21.april

Skrevet

Åååh så spennende!! Det er ikke lenge til:D

Høres forferdelig ut med alle medisinene du må ta da:( Jeg håper av hele mitt hjerte at spira fester seg på første forsøk. Krysser alt jeg har for deg. Du fortjener så inderlig en liten spire!!:)

Skrevet

hehe, har foreløbg ikke fått bivirkninger, så det går overraskende greit. men jeg kvir meg til uttaket, har hørt at de aller fleste synes det er grusomt vondt, så gråss er alt jeg har å si.

men jeg var nettopp inne på bloggen din. Ser at mannen din ikke ønsket noe utredning før om 3 år. men du kan jo likevell sjekke dg. er greit å få bekreftet om alle hormonene dine er som de skal.

Ellers kan du berre si dersom du har en msn adresse så kan jeg legge dg til msn

Skrevet

Tror du at jeg får sjekket meg selv om han ikke vil? Har avtale med legen om å sette i gang utredningen i mai, og han ville helst ha oss begge der. Men han er klar over at sambo ikke vil Hadde jo vært supert om de kunne sjekke meg ihverfall da:)

Så bra at du ikke har fått bivirkninger, håper det holder seg sånn. Uff, det høres jo skikkelig vondt ut med egguttak! Men håper det går bra når du skal gjøre det, og at du ikke får så vondt! Håper du får masse fine egg ihvertfall!

Msn-adressa mi er: [email protected]

Kjempekoselig at du vil legge meg til!:)

Skrevet

Klart du kan sjekke dg. det er din kropp og det er du som bestemmer over den. om du ikek går så lang med utredingen så kan du vertall få tatt innvendig Ul å se på slimhinner og eggstokker+ ta de mest sentrale blodprøvene. Det er bare å si til mannen din at du godtar at kanskje ikke han ønsker å sjekke seg enda, men at du ønsker vertfall å ha en liten sjekk på dg selv

har lagt dg til msn

Skrevet

Unnskyld at det tok så lang tid før jeg svarte, måtte hoppe i dusjen;)

Så godt å høre at jeg kan sjekke meg selv om han ikke vil sjekke seg. Han har sagt til meg at det er helt greit hvis jeg vil sjekke meg, så da gjør jeg det:D

Da skal jeg gå inn på msn og godkjenne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...