Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Har du det, hvordan klarer du det? Ikke en smule på kjøkkenbenken og ikke ett støvkorn.....Jeg blir snart gal....Føler jeg har det rotete huset....Rydder og rydder, men før jeg er ferdig så er det jo bomba igjen.Har 4 barn...Så nå har jeg kasta inn håndkleet,jeg har støv her og der, men det driter jeg i !!!!
Kaffemocca Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Nei, men føler som deg (at jeg rydder konstnt)..
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vasket hele huset på lørdag, så er passelig rent på gulvet, men tørket ikke støv, så det ligger nok litt på hyller og i vinduskarmer. I løpet av helgen er det fullt av støv overalt igjen... Skulle man hatt et støvfritt hjem så kunne man jo ikke bo der... og man måtte vakum pakke hele huset!
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Nope...langt i fra...føler jeg støvsuger og rydder hele tiden...men det ser ikke sånn ut...og vi har bare to barn, hvor av ene er 8 mnd;o/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 nej. i natt drømte jeg at jeg vasket kjøkkenet og ble så jævig skuffa når jeg sto opp og så alt rotet!!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 støvfritt.. hehe, hva er det? akkurat nå er det støvfritt bak den ene sofaen siden gubben måtte dra den fram i går å montere noen ledninger, han tørka da samtidig bak der. Ellers har vi det kanskje støvfritt.. hehe må tenke... i dusjen.
To tette + snart ei med flette Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Hehehe, jeg var en skikkelig neat freak før jeg fikk barn, men med to gutter på 3 og 4 går det rett og slett ikke ann å ha et støvfritt hjem!!! Her er håndkledet kastet inn for leeenge siden!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Helt ærlig? Tror ikke det er mulig å ha mer støv enn her.....støvsuger og tørker støv, 5min senere er det like ille igjen! Blir GAAAAAL
Imsdal 1976 Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 For å være helt ærlig så har jeg som oftest et støvfritt hjem. Slitsom men sånn er det å ha støv på hjernen:-)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Hvordan skal man få til et støvfritt hjem med en hund og en katt som konstant røyter? Hhe.. Nei, her er det ikke støvfritt, men prøver å holde det sånn akkurat rent.. Jeg er allergisk mot husstøv, så det merkes godt om det blir litt for mye..
Mammaen til 2007jenta Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 jeg har nok det. Skulle ønske jeg klarte å overse litt rot her og der;/
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Det er vel litt støv rundt om kring, men mikrofiberkluter er digg å ha!
Psyche Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!! NEI! Og ikke rydder jeg konstant heller. Holder en noenlunde skikkelig standard.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Ja, jeg har stort sett det, faktisk. Det er som nevnt lenger opp her, SLITSOMT og ha det sånn, og jeg prøver hver eneste dag og overse litt rot, meeeen....
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Akkurat nå skulle jeg ønske meg tre ting: 1. Barnevakt for helgen 2. Hotell med spa for meg, samme helgen 3. Å komme hjem til et ryddig og vasket hjem. Vi har vært bortreist, og siden vi kom hjem, så har formen vært laber, så nå er jeg sliten og her ser det ikke ut. *Sukk* Klarer ikke å slappe av og kose meg når det ser ut som det gjør nå, og har ikke kropp til å fikse vaskingen og ryddingen. Dårlig kombinasjon.
Dunder Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 Drømmer dere om rene, støvfrie hjem? Guuuud, så trist. Drømmer om Brad Pitt, jeg..
Psyche Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 namnammamma sa: "Drømmer dere om rene, støvfrie hjem? Guuuud, så trist. Drømmer om Brad Pitt, jeg.." --> Hehe...Kunne ikke vært mer enig. Veldig trist!
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 Rent hele tiden, men litt støv bak hyller og skap kan umulig unngås med mindre du bruker hele dagen på støvtørking...:-)
Gemini77 Skrevet 28. mars 2008 #24 Skrevet 28. mars 2008 Med en stor schæer i hus??? NEI!!! Men det er ryddig, og bord og benker er alltid vasket. Men gulvet er så som så.. Det har jeg akseptert etter at vi fikk oss hund. Men jeg liker å ha det ryddig rundt meg. Og bordene og kjøkkenbenkene vasker jeg alltid over etter at jeg har lagd mat.
gærne ko Skrevet 28. mars 2008 #25 Skrevet 28. mars 2008 Hehe, nei, har heller en støvfull heim! Blir liksom aldri heilt reint uansett. Har hund, og den dreg inn utrulige mengder sand. Og verre blir det vel når snøen forsvinn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå