Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Dere som har en doring i hus - en slik en som de små bruker "for å ikke falle ned i doen"- som min sønn sier. Hvor oppbevarer dere doringen? Her bare ligger den på gulvet....har ikke et et eget skap til den. Og vil jo heller ikke henge den på veggen. Noen med smarte løsninger?
sveis Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Her står den støttet opp mot veggen ved siden av doen.
*ale* Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Da vi kjøpte den til eldste så kom jeg inn på badet... der hadde sambo hengt den pent opp på en knagg ved siden av doet.. Neeeeiii... tror ikke det... hehe... Så den ligger bak skittentøyskurven og slenger for det meste.,..:/
firemerkersmør Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 På varmtvannsberedene sammen med bleiene. Jeg vasker den godt hvis han gjør noe på den, så synes ikke det er ekkelt.
indigo76 Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vi har den på veggen bak do på en sugekopp-knagg på flisene. Lett tilgjengelig slik at junior selv kan legge den oppå do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå