Gå til innhold

Blør etter sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igårkveld hadde jeg og min samboer sex for første gang siden vi fant ut at jeg var gravid, og etter vi var ferdige blødde jeg da jeg gikk på do. Har også hatt brun utflod idag etter at vi stod opp. Har ringt legevakta og fått time, men ikke før seinere idag. Er kjempe bekymra! Noen andre som har opplevd dette ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare opplevd å få en bitteliten spotting, litt brunaktig, men var ikke store flekken. var da jeg ikke visste at jeg var gravid enda. du får høre med legen, masse lykke til;)

Skrevet

Hei! Det er ikke uvanelig med litt blødninger etter sex. Man har mye mer blod i kroppen og alt inni oss er litt sprøere og sjørere. Det vil si at vi blør lettere. Etter en liten blødning i forbindelse med sex kan det komme brun utflod i noen dager etterpå. Dette er også bare halt normalt.

Men man skal være litt forsiktig med sex hvis man har blødninger. Jeg hadde småblødninger eller brun utflod i uke 6 og da ble jeg sykmeldt og sexforbud helt til det hadde gitt seg.

Jeg vet jo ikke om du blødde før du ble gravid, men om du ikke gjorde det i det hele tatt hadde jeg ikke bekymret meg mye var jeg deg!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap opplevde jeg det ett par ganger, men det gikk veldig bra. Fikk beskjed om at det er veldig blodrikt "der nede" når man er gravid, og som oftest er det ikke noe å bekymre for.. men godt å få sjekket det, for man blir jo veldig redd..

Lykke til=)

Skrevet

UFF da! Jeg mente å skrive; Vet ikke om du hadde blødninger før du hadde SEX.....

Skrevet

Hei, jeg har også blødd litt etter sex. Hørt flere si at det er normalt altså, kun overfølsomme slimhinner. SÅ tror ikke du behøver bekymre deg :-) Men kjekt å få snakket med legen.

Lykke til

Skrevet

Hvor langt er du på vei??? Blødninger kommer av forskjellige grunner.

Skrevet

Når eg gikk gravid med nr 1 fikk eg ekstreme blødninger etter å ha hatt sex. Og da mener eg, satt på do og det bare rant blod ut...friskt blod og noe klomper. Var vel 5-6 mnd på vei.

Bodde på den tiden på landet og jordmor kom for å se til meg, fikk beskjed om å gi beskjed om det ble verre....ta det med ro og ligge, verre ble det, og til slutt ble eg sendt på sykehus for å få sjekket det. Dette viste seg å være en polypp inni der som forårsaket. Ikke trodde eg at en polypp kunne gi så store blødninger.

Slik eg har fortstått det er det som regel ikke tegn på noe galt om en blør etter sex.

Skrevet

har blødd selv etter sex 2 ganger..og litt brunlig utflod dagen etter..så gikk det over..

Er ikke uvanlig å blø etter sex. Så ikke bekymre deg du :)

Skrevet

Tusen takk for mange beroligende svar , for det var ikke mye legen kunne komme med... Var minst like bekymret etter legebesøket. så det var absolutt fint å komme hjem å lese alle innlegga:) Nok en gang TUSEN TAKK!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...