Stjernebarn og Nordlys Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 lillegutt er 7 mnd, så jeg trenger ett som kan brukes en stund til litt store babyer
-Lane- Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har ei bæreslynge du kan få veldig billig, men det var kanskje ikke det du var ute etter.. har aldri brukt den så jeg vet ikke hvor lenge den kan brukes. kanskje Finn har noe om du ikke finner her.
Ajam Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har en mai tai. Den kan brukes så lenge du orker å bære. Med den kan du velge om du vil ha barnet på magen eller ryggen.
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 maja og meg, hva skal du ha for den? hvilken farge er den i? jeg bor i bardu, kan du sende den i posten?
Ajam Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Vil ha 550 for det. Det er brunt med noe mønster foran. Så er det teddyfor inne i. Syns selv det er kjempe fint Hvis du vil kan jeg sende deg bilde. Send meg en pm med mailadressen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå