Gå til innhold

hva synes du om navnet Adrian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom Adrian Og Lukas...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

adrian er fint (broren mi heter det)

men lukas er og kjempe fint!

Skrevet

Liker Adrian best.. Men synest begge begynner å bli veldig vanlige.Men nå var det ikke det du spurte om da!;)

Skrevet

Jeg elsker navnet Lucas, selv om det har blitt ganske vanlig etterhvert...Adrian liker jeg ikke...

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Faktisk ett av mine favoritt navn for tiden..har pratet om at hvis bebisen i magen blir en gutt så skal han hette det..men er litt usikker, har ett annet favorittnavn som står litt sterkere da....:-)

Skrevet

Kjempefine navn begge to, klarer ikke velge!!!!

Skrevet

liker begge navna godt

men ville ha valgt adrian først

Skrevet

begge er fine:o)

Var jeg til no hjelp nå da hehe

Skrevet

Adrian, men har mere sansen for den franske versonen: Adrien.

Skrevet

Adrian er nydelig:) sønnen min heter Adrian Nicolai. Lucas er også fint. men begge begynner å bli litt oppbrukt synes jeg...

Skrevet

adrian er kanskje fint men minner meg for mye om "The secret diary of Adrian Mole" som jeg leste da jeg var teenager, handler om en kvisete britisk lavere-midelklassegutt og hans liv. han gikk mye med avisen og hadde en overklassekjæreste som het Pandora (knis) og hadde en pony.

hadde gått for lukas jeg altså.

Skrevet

Ikke så begeistret. Synes Lukas er finest av de to, men det har blitt veldig vanlig, da.

Skrevet

Syns Adrian er et fint navn jeg:) har en sjønn gutt i nabolaget som heter d:) Lukas har blitt mere vanlig,mange som heter d nå,men er et fint navn d å. Lukas er nesten d samme navne som jeg har på sønnen min d. men vi har byttet ut s med n istede:) (mye finere syns jeg da)

Skrevet

Pompøst. Lukas er bedre.

Skrevet

Jeg forbinder Adrian med en nydelig liten gutt jeg kjenner, så jeg liker det best :)

For meg er det revnende likegyldig om et navn er vanlig eller ikke. Det er jo ikke noe moteshow det dreier seg om, men et navn man skal velge for barnet sitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...