Gå til innhold

Lykke til med testing dreamer-tråd!!!!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns dreamer fortjener en slik tråd!!! Hun har prøvd i 16 pp og er alltid like blid og god. Svarer også alltid så bra på spørsmål, så nå syns jeg vi skal heie og krysse alt vi har for at hun tester positivt DENNE pp!!!!!!!!!!

HEIA DREAMER, og tr: HOLD DEG BORTE!!!!!!!!!!!!!!!!

Stooooooor klemmmmmmm til dreamer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh!!! Du er jo bare heeeeelt fantastisk!!!!!:-D

Tusen millioner ganger takk, ble helt rørt jeg nå;)

Jeg har endt opp med en veldig lovende temp-chart, jippi!!!! Så har bestemt meg for å teste på mandag. Føles som en evighet til;P Første gang jeg har gledet meg til helgen er over, hihi.

Stoooooooooooor klemmmmmm til snille snille M-79 som SKAL få 08gull;)

Skrevet

ååååååå du er såååå utrolig skjønn du!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Tusen takk:-) Så utrolig kjekt at du har en lovende tempe chart da!!!!!!!! Har du ff-adresse?

Stoooooooooooooooooor Klemmmmmmmmmmmm til deg også:-)

Skrevet

Du er er skjønn da snuppa, som lager en sånn tråd til meg!!!!!!!!!!!:D

Adressen er: http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5

Holder den seg høy i morgen er den trifasisk, har aldri hatt så høt temp før. Oj som det kiler i magen nå:P

Maaaaaaaaaaaaaaasse kleeeeeeeeemmer;)

Skrevet

Wow ja det der var litt av en temp kurve altså!!!!!!! Særlig sammenlignet med dine andre kurver!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så spennende!!!!!!!!

Nå tror jeg virkelig det klaffer for dere denne pp altså:-) Gleder meg til å følge med i dagene fremover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Desverre er jeg på bim veldig lite i helgene, pga at mannen min ikke er så veldig begeistret.. Han tror det går til hode på meg;-) Haha ha og det har jo han egentlig litt rett i;-)

Klemmmmmmmmmmmmer:-)

Skrevet

Tuuuuuuusen takk!!!!!:D Åh jeg er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!;) Skulle ønske jeg kunne legge meg ned å sove til mandag, hihi! Det er så fantastisk å høre at du er optimistisk, uvant for meg at nå er det noe som er lovende for meg;) Nå føler jeg virkelig at jeg er gravid, såå håper at det stemmer:P Hehe, søtt at mannen din bryr seg om det! Skjønner godt at du holder deg unna da, og det er sikkert litt deilig. Skal prøve å holde meg unna bim litt i helgen jeg og, for jeg blir jo helt gaal når jeg venter på å teste:P Gleder meg til det er min tur å heie på deg når du skal teste!!:D Vi skal jo i desemberforumet begge to;)

Klemmmmmmer:oD

Skrevet

JAAAAAAAAAAA DET SKAL VI :-)

Skjønner godt du vil sove til mandag! De siste dagene har jeg også gledet meg til å sovne, for tempene mine har vært så rare denne pp at jeg er like spent på hver morgen når jeg skal tempe. I dag hadde den heldigvis steget, så nå er det håp om el denne pp likevel. Men ff har ikke funnet den ennå, selv om jeg er på cd 16. Pleier ha el på cd 13, men ser mest ut som den var på cd 15 denne gangen. Får se om ff finner den i løpet av noen dager nå. Har ihvertfall hatt vanvittige el smerter denne gangen, så kanskje kroppen har jobbet ekstra med å klare å slippe egget eller noe. Pleier ikke ha noe el smerter til vanlig. Jaja vi får se:-)

Lykke til da:-)

Klemmmmmmmmmer tilbake igjen;-)

Skrevet

Da har vi en DEAL!!!;)

Kan jeg få adressen til charten din igjen?

Så irriterende at tempene dine er så kranglete denne pp´n! Håer virkelig at du har hatt EL, du SKAL jo over i desemberforumet! Spennende at du har hatt skikkelige EL-smerter, det tyder jo på at du kan ha hatt EL. Krysser fingrene for at det har blitt full klaff!!!:D

Kleeeeeeeeemmer, hehe;)

Skrevet

Hei igjen dreamer:-) Sorry sent svar.. Har vært på min daglige trimmetur med hunden;-)

Klart du kan få adressen min igjen: http://www.fertilityfriend.com/home/1fb629

Ja nå skal vi BEGGE over i desemberforumet!!!!!!! Tenk å ha en helt nyfødt liten bebis i armene på julaften da....... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg drømmer!!!!! Det hadde bare vært HELT perfekt. Om jeg blir gravid denne pp får jeg termin den 21. og føder jeg innen termin så har jeg en liten (men samtidig den største) juleskatt:-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vi MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ få det!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem klem klemmmmmmmmm;-D

Skrevet

Og JA: Vi har en deal;-)

Skrevet

Så flink du er som ha gått med hunden:D

Har vært litt opptatt jeg og, har dusja og nå snakker jeg med kjempemange på msn, så klarer ikke helt henge med, hihi:P

Ser ut som du hadde EL på dag 15 ja, men kan også ha vært 13.

Jeg VI skal over på desemberforumet!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅ hadde vært helt herlig med en liten nyfødt på julaften, jeg VIL!!!!! Hehe, veldig sannsynlig at du kan føde på julaften da;) Må være verdens herligste julegave!!!! Har termin11. desember hvis jeg er gravid jeg. Ååååh *Håper håpe*

VI SKAL BLI DESEMBERMAMMAER!!!!!

Klemme klemme klem

Skrevet

Jaaaaaaaaaa det skal vi!!!!!!!!!!! Jeg ofrer GJERNE julaften for en fødsel altså:-) Verdens beste julegave!!! Men Hadde jeg kunne velgt alt sammen, så ville jeg nok ønsket å være hjemme til julaften igjen ja. Mest for å kunne sitte i familie besøk og vise frem et helt nytt lite

nurk:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nei nå tar det visst helt av for meg;-D Hehe;-) Jaja måååå håpe håpe håpe!!!!!!!!!

Ja går litt til og fra nå jeg også:-) Blir fort endel som må gjøres.

KLEMMMMMMMMMMMMMMM:-D

Skrevet

Hehe, det gjør jeg og!!!!!:D Men det hadde vært fantastisk å være hjemme med en liten baby. Åååh som jeg vil!!!!! Må være helt fantastisk å vise fram den lille i familieselskap!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! Tar helt av for meg og, jeg har sååååååå lyst at det omtrent gjør vondt.

Det stikker så mye i magen min i dag, nesten så det svir;) Håper det er en liten spire! Snart begynner symptomjakten for deg og;) Spennende!!!

KLEMMMMMMMMMM:oD

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så utrolig spennende da!!!!!!!! Jaaaaaaaa det MÅÅÅÅÅ være pga en liten spire!!!!!!! Ja symptomjakten er allerede begynt her;-D Ha så mye og annerledes utflod enn jeg pleier... Håper det er fordi tappen prøver hardt på å lukke godt igjen for 9 mnd;-) Har også ømme pupper, men er vel vanlig etter el, pga progesteronet.

Klemmm Klemmm Klemmm :-D

Skrevet

Ååååå så spennende at du har symptomer allerede!! Sikker på at det er en spire som fester seg godt hos deg, mens tappen kviper hardt igjen;) Tror det blir desemberspire på oss begge jeg!!! VET DU HVA??? Pms-puppene mine er nesten borte igjen!! Det har aldri skjedd, pleier bare å bli verre. ÅÅÅÅ jeg er altså såå spent!!!!

KLEMME KLEMMMMMM

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ utrolig vanvittig spennende altså!!!!!!! Jeg har egentlig ikke så ofte ømme pupper, bare av og til etter el. Men ikke alltid, så derfor håper jeg det også er et tegn;-)

Hvis puppene dine blir ømme igjen i ettermiddag/kveld tror jeg virkelig det er et gravid tegn altså, for det sies jo at hormonene er "verst" om ettermiddag/kveld:-)

KLEMME KLEMME:-)

Skrevet

Når du ikke har det så ofte, så er det et FANTASTISK tegn!!! Åååååhhh er så SPENT på våres vegne nå. Kan ikke være bra for en evt spire at jeg er så spent:P

Ååå da får jeg håpe de blir ømme igjen til kvelden;) Men uansett er det et godt tegn at de ikke er ømme, for det betyr at det ikke er pms!!! Brystvortene er ømme da;)

Tror det blir desemberbabyer på oss begge jeg!!:D

KLEMME KLEMME

Skrevet

Ja det tror egentlig jeg også, selv om jeg er litt redd for å håpe for mye..

Men må innrømme en ting: Jeg har jo hatt så veldige el smerter denne gangen, og jeg lurer derfor på om tenk hvis det er blitt sluppet to egg denne gangen da? Aner jo ikke om dette er tilfelle altså, men leste i en eller annen tråd om en som hadde mye sterkere el smerter når hun gikk på pergo. Og pergo gjør jo ofte slik at det sleppes flere egg.. Tenk om det har en sammenheng da.. Da må det vel være sjanse for at et av dem er blitt befruktet ihvertfall? Det er faktisk tvillinger og trillinger i slekten min på både mors og fars side... Men ingen i min generasjon eller generasjonen før har få flerlinger. Og alle har gått og sagt i alle år at jeg kommer til å få det;-)

Uff nei nå løper tankene løpsk igjen;-)

Blir spennende å følge med brystene dine fremover ja. Tiden går såååååå sakte!!!!!!!!!!!!!!! Det gjør den ALLTID fra el til ikm!!!!!!!!

KLEMMMMMMMM:-)

Skrevet

Det er alltid skummelt å håpe for mye:( Men har en god følelse for oss begge. Tror nok du har hatt EL uansett med den stigningen! Åååh tenk om du har sluppet to egg, det kan jo hende at det var derfor du hadde så vondt. Kanskje du får desembertvillinger!!! Hvor fantastisk hadde ikke DET vært;) Hvis det er tvillinger og trillnger i slekta di så kan det jo GODT hende at du har sluppet fler egg. Da er det ihvertfall stooor sjangs for at et av dem blir befruktet!!:D Tror du har en spire på gang jeg;)

Tiden går sååååååå sakte ja! Føles som en EVIGHET til mandag!! Når skal du teste?

KLEMMMMMMM:)

PS. jeg er på jobb, så vet ikke hvor mye jeg får svart;)

Skrevet

Nei får desverre ikke svart så mye jeg heller fra nå og ut helgen, men kommer sterkt tilbake!!!!!!!!!!!

Ja jeg har også god-følelse for oss begge:-)

Ha en fin helg da goingen:-)

Stooooooooooooooooooooor klemmmmmmmmmmmmm:-)

Skrevet

Den er god!!:)

Mange som prøver å overtale meg til å teste i morgen, så vurderer det, men VET at det er ALT for tidlig... hmmm, klarer ikke bestemme meg. Er den neg så er det jo bare å teste igjen om noen dager, men det er jo så skuffende uansett:P

Jeg har og god-følelse:):):) For begge to!!!

Ha en fin helg du og goingen:-)

Stooooooooooooooooooooor kleeeeeeeeeeeeeemmmmmmm:-)

Skrevet

Å glemte svare på det... Jeg tester nok om ca 1 uke:-) Jeg er nok av dem som tester alt for tidlig.... Hehe:-)

Lykke lykke til om du tester i morgen! Har troen på deg altså!!!!!!!!!!!

Stor klemmmmmmmmmmmmmmmm:-)

Skrevet

Unnskyld, så ikke at du hadde svart jeg:-S

Tusen takk for at du har troen på meg!!!:D

Jeg pleier aldri ha problemer med å teste aaaalt for tidlig, lurer på hvorfor det er sånn nå? Tror jeg svir av en i morgen jeg, regner med at den blir neg. Så får jeg ta en ny en om noen dager;) Masse lykke til når du skal teste, har skikkelig troen på deg og!!!:D

Stoooooooooooor klemmmm:-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så spennende!!!!!!!!!!!! Lykke lykke til i morgen da!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper og har tro på en positiv test allerede i morgen for deg jeg:-)

Stor nattaklemmmmmmmmmmmmm:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...