Gå til innhold

Hehehehe, fikk svar ang Otrivin Mentol....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innlegg her i går ang Otrivin Mentol, og at jeg syntes den var så fææl. Jeg kjeda meg fælt igår, derfor sendte jeg en mail til produsenten, der jeg skrev;

Hei!

Hadde bare lyst til å sende dere en liten tilbakemld ang Otrivin Mentol..

Den er den verste neseprayen jeg noengang har vært borti! Hva er vitsen med en nesespray som gjør så vondt at du har mest lyst til å rive av deg hodet og kaste det laaangt bort i ren smerte?!

Nei, takke meg til den gode, gamle sorten..

Sånn, da har jeg fått sagt det.. God helg! =)

Mvh

Silja27

Idag fikk jeg svar... Heheheh...

Hei!

Vi takker for din tilbakemelding på Otrivin Mentol. Din opplevelse vil bli rapportert i Novartis' globale bivirkningsdatabase.

Smerte er ikke oppgitt som en bivirkning av Otrivin Mentol, men blant de vanlige (oppleves av flere enn 1 av 100 personer) bivirkningene står svie eller lokal irritasjon i nesen, tørr neseslimhinne.

Vi vil gjerne ha mer informasjon om din opplevelse av Otrivin Mentol. Har du vært i kontakt med lege pga av hendelsen?

Ha ei riktig god helg du også!

Med vennlig hilsen

Eva MN Buset

Eva MN Buset

Novartis Norge AS

Jeg ler meg ihjeeel... Hehehhe ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA =)

er jo mentholen som gjør vondt!!! hahhahhaahhaha ..

jaja fikk deg en latter da vertfall ;)

Skrevet

hahahahaha! :D jeg får også vondt av den! :D

Skrevet

Hehehe, jeg stussa mest over at de faktisk tok seg tid til å svare på min useriøse mail... ;) Så jeg sendte de et mer "seriøst" svar nå da.. ;)

Hei!

Hehe, huff.. Nå føler jeg meg dum, pga den teite mailen min igår.. ;)

Men det er sant, jeg får faktisk vondt av å bruke den. Svie, og smerter i hele nesen og oppover til øynene. Da tar jeg bare en liten dose.

Har ikke vært i kontakt med lege nei, da det går over etter ei stund. Så fra nå av kommer jeg bare til å kjøpe den vanlige sorten.. =)

Mvh

Silja27

Hehe.. ;)

Skrevet

hahaha! så bra!

...men alle får vel vondt i nesa når de trøkker mentol oppi der...

Skrevet

en dersom du opplever det sånn så er du kanskje ikke så veldig tett i nesen?? For mentol rett i en ganske åpen nese gjør vondt!! Men mentol i en tett nese er utrolig digg, alt løsner kjappere og føles friskere! Jeg digger den mentolen men bruker den bare når jeg er skikkelig tett, ellers gjør det vooooooondt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, jo.. Jeg er tett i nesen...

Skrevet

gleder meg til å få pakningsvedlegget der en bi-virkning er:

- lyst til å rive hodet av seg!

hahahahaha, kanskje vi skal sende mail alle sammen og bruke samme linja så de må legge det til som en reell bi-virkning?! Fnis!

Skrevet

Hehehe, ja det hadde vært braaaa! *ler*

Skrevet

He he he, så gullig du er:-DD

Mentholen er helt grusom, men den eneste som har hjulpet på meg nå som jeg har vært potte tett, he he:) Men, sant skal sies, jeg manner meg opp i en halvtime før jeg spruter, og da går jeg i sirkler på badet etterpå:-p

Skrevet

Hehehe... *klæsk* Så går man i gulvet... =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...