Gå til innhold

Er jeg streng?


I love Sarah Nicole

Anbefalte innlegg

Huff, føler meg litt slem nå når jeg skriver dette... Men vil bare høre med dere andre. Når besteforelde passer.... Altså, farmor og farfar mest da for mine foreldre bor ett stykke unna. Når Sarah er der på overnatting eller de passer her hjemme så lar de henne alltid være våken så lenge. Jeg vil at hun skal legge seg mellom 1900 og 2000, noe jeg forteller dem. Men når vi kommer hjem får jeg alltid høre at hun har lagt seg både 2200 0g 2300. Jeg kjenner jeg blir irritert inni meg, men har ikke sagt noe ennå. Føler meg liksom slem om jeg sier noe om det til de. Huff... Noen som har noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nei, det er du ikke, synes jeg. Våre små trenger søvnen ikke minst. Legger min datter i mellom 1900 og 2000 selv. Men når mamma (mormor) har lagt henne så har det blitt over tiden, spesielt hvis hun har vært litt urolig i tillegg.

 

Her må du kunne si på en fin og konstruktiv måte at du ønsker at de følger dine leggerutiner. Ikke at hun tar noe skade av å være sent oppe en og annen gang men at det er viktig for henne at hun legger seg i normal tid.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er over hode ikke streng... Dette er ditt barn og blir ditt problem om ikke rutinene følges... Her i huset er vi veldig "strenge" på det området. Det bestemte vi fra dag1.

Nå legger vi frøkna mellom 18 og 19 og da sover hun til 6. Vi må opp da til hverdags for å rekke alt før va skal på jobb og hun til dagmamma.

Mine foreldre har passet Emilie noen netter og de har ingen problemer med å skjønne leggetidene siden jeg har vært veldig betemt på tidene hele tiden.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan si noe om det! Jeg hadde klikket hvis min lille hadde vært våken i flere timer etter leggetiden sin. Spesielt hvis det gjorde til at dagen etter ble helt håpløs. Hvis det ikke ble noen konsekvenser dagen etter hadde jeg ikke brydd meg såå mye.

 

Men hva er det som gjør at de lar henne være våken så lenge da? Er hun vanskelig å legge? Uttrygg? Er de bare slappe, og tror de er snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dette problemet. Jeg har gitt beskjed til svigermor også, men hun bryr seg rett og slett ikke. Hun gjør som hun vil når hun passer barna. Utrolig irriterende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at hun får være oppe er at de vil kose seg med henne....

Være sammen med henne lengst mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk for all støtte :)

 

Benytter sjangsen til å ønske alle en vidunderlig god helg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...