Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 og jeg er så spent:=) Lurer sånn på hva hun ser! Dette tror jeg virkelig på! og det betyr så mye for meg og få svar på disse spørsmålene! Håper sånn at hun svarer fort!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Dere som har fått svar på mail fra kimby,hvor lang tid tok det før dere fikk svar?
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Det kan da ikke være en mann! På siden hennes/hans står det jo kvinne født i 1978.3 barns mor.Sykepleier.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Ja, jeg ble skeptisk,fikk svar fra en mann.Ikke jeg men bestevenninna mi...Kan jo være at hun bruker mannens adresse da..
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 ja,det kan jo selvfølgelig kansje være..Håper ihvertfall d.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Kimby er en spåkvinne/mann.Har fått mange gode tilbakemeldinger.Driver med kanalisering og tarorkort ihvertfall..Kansje mer,jeg vet ikke!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Vi reagerte iallefall, hvorfor bruke en mann sitt namn og ikke sitt eget i tilfelle.....Er ganske lenge siden dette nå da, men hun fant adressa på spå forumet.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Hun ba ikke om å bli spådd,men om noe annet.Men nå husker jeg mest at det var svar fra en mann hun fikk...
solioa Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 hun signerer i hverfall med et kvinnenavn. Jeg velger å tro at det mest sansynlig er mannens mailadresse. Men uansett er jo ikke det viktig om det er en mann eller kvinne. Du kan stole på henne er i hvertfall min erfaring:-)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 ja,det er jo det man skal tenke da Mio*,ikke om det er en mann eller kvinne.Men jeg tror faktisk at det er en kvinne,at hun har brukt mannens mailadresse.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Jeg var også kjempespent..hun spådde meg for ca 8mnd siden og ingenting av det hun sa har skjedd og det skulle skjedd for flere mnd siden..Har hørt at hun er flink så kanskje det var vanskelig å se meg jeg vet ikke.
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Jeg og samboer har samme e-mail adresse...eller jeg bruker hans, så da kommer hans navn opp, men jeg er en kvinne fordet;o)
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 hehehehe er nok ikke mye mann jeg nei;) min e post funger ikke og dermed ha det blitt sånn at eg etterhvert ha tatt over gubben sin e postadr:)....ikke værre en det
Prinsemammaen Skrevet 31. mars 2008 #21 Skrevet 31. mars 2008 Jeg sendte noen bilder av leiligheten vår til Kimby (hun er en kvinne). Jeg mistenkte at vi hadde besøk av noen som ikke burde være her. Jeg fikk svar etter bare noen timer, og hun sa at hun så en middelalderdame hos oss. Hun tilbød seg å fjerne denne damen også også fjernheale gutten min som var berørt av henne. Dette til en ganske ålreit pris! Men samme dag fikk jeg telefon fra en mann (medium og klarsynt) som hadde mulighet til å komme hjem til oss. Han fant også denne middelalderdamen og fikk renset leiligheten. Kan ikke være tilfeldig at de fant samme dame. Så Kimby er seriøs, og hun sender nok mail fra mannen sin eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå