Gå til innhold

Noen som er på sukker.no her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg roter litt der kun for å sjekke markedet... er noen kjekkaser der ja.

ei natt på jobben mente veninna mi at jeg måtte på nettby. det er jo rene kjøttmarkedet....

om jeg skal nettdate, så blir det nok sukker ja. Men vil jo ha igjen mannen min jeg da. Så holder lav profil.

Skrevet

Ja jo, jeg trives godt med sukker.no.. Hatt ett par dater igjennom den siden:)

Skrevet

Har laga meg profil nå da,men har ikke bilde enda. Syns det er litt flaut av en eller annen slags rar grunn :/ Jeg er på nettby da,er ingen jeg syns er kjekk der inne,vurderer å slette meg. Så du vet det :)

Skrevet

jeg legger kun ut bilde når jeg er der inne. fjerner det når jeg går ut igjen.

hi hi......også er det en jeg kjenner fra tenårene som har hengt seg på. moro. kjekk han! men blir litt for dumt.

nettby er litt fjortis, men veninna mi har funnet en kjekkas der...

Skrevet

Ja,det går an:) Håper på å finne meg en kjekkas jeg og :) Hvor skal man ellers finne de når man er alenemor og hjemme hele tiden...

Skrevet

Hihi,det her var litt gøy :) Fikk svar fra en kjekkas jeg skreiv til.. Var 94% match til meg... Hehehehe,avanserte greier. Må le litt av meg selv nå altså.

Skrevet

haha... har en melding jeg også, men har ikke svart. får litt hetta liksom........

Skrevet

Go for it jenter, ingen som biter om dere slår av en prat med kjekkasene, mange trivelige karer der inne:) Jeg var jo på date med en stripper hehe, spesiell fyr men kjempetrivelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...