Gå til innhold

Torisve og vesle Johanna..er du her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hørte av noen her at du har vunnet bleier for ett år?Det har nemlig jeg også:)Bare lurte på om du vant i den Libero stretch fotokonkurransen der tre barn vant?

Du skjønner at datan vår var inn til reperasjon noen uker så jeg fikk telefon på jobben om at jeg hadde vunnet.Fikk ikke sett vinnerbidraget fordi reklamen var tatt bort da jag fikk opp datan igjen.

Kontakta Libero,men de kunne desverre ikke sende bildet/filmen til meg og de sa at filmen uansett gikk så fort at det var vanskelig å se hvert enkelt barn...

Likevel har det vært morsomt å sett den daog det jeg egentlig lurer på er om du har lagret den og tatt vare på den?

Kan jo være en helt annen konkurranse du har vunnet i men ville bare høre :o))

Grattis med bleier for et år da:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke stt dette nicket før jeg..Noen som vet om hun er her veldig sjelden eller..Er jo ikke de mest aktive selv dah:)

Skrevet

2_prinser:

har ikke sett nicket du etterlyser her før, men har et tips. Gå på Din egen side, vennelisten din, og velg Søk etter andre brukere eller noe sånt. Skriv inn Torisve der, så finner du henne. Legg til som venn - og vips, du kan sende PM. Litt større sjanse for at hun ser den, enn en tråd på skravle som forsvinner i mengden. :)

Skrevet

Tusen takk for tipset.Det skal jeg gjøre etterpå.Du er en knupp:))

Skrevet

Hei som du skjønner er jeg ikke så ofte inne her..

Men jeg har sendt deg en pm jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...