Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg er så lei nå, føler meg som en kjerring når jeg må be han gjøre ting gang på gang.Han rydder nesten aldri her hjemme bortsett fra av og til i helgen.Jeg vasker alle klær, setter inn i oppvaskmasken, knyter søpla osv.Føler at vi aldri kommer ajour.Han klager over at han er så sliten.Men han jobber 8-16 som alle andre.Synes det er drøyt at jeg må plukke opp skittentøyet til en 30-åring.Vi har en aktiv 5 mnd gammel gutt som er mye våken.Tar meg av han også om kvelden.Er så sliten av å rydde og rydde.Han lager av og til middag, men jeg må alltid vaske kjeler og panner etterpå.Er så frustrert.Hva skal jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Sett opp arbeidslister, slik at han får konkrete oppgaver. Mannen min var/er dårlig på å hjelpe til han også, men har kommet seg etter vi satt opp lister. Støvsuging er hans jobb + ta ut av oppvaskmaskinen. Henger opp tøy inni mellom også. Vasking tar jeg meg av, for det blir ikke ordentlig gjort hvis ikke. Det han strør rundt seg av rot legger jeg i et skap. Der ligger det alt fra skittentøy, søppel, bøker ol. Hvis han savner noe så vet han hvor han skal lete. Har blitt flinkere til å kaste klærne på vaska. Skjønt at det ikke vaskes av seg selv oppe i skapet:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 støvsuging er en av oppgavene hans.Men en gang i uka er lite.Det som er problemet er at han aldri tar initiativ.Åhh mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå