Gå til innhold

Noen som har vært på UL på jessheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? Kan man stole på kjønnet når de sier hva det blir??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg var hos ved spenst der, han har 3D og har masse erfaring, jeg hadde nok stolt på han, dessuten for du jo se det med egne øyene.

MEN jeg har bare vært hos han når jeg hadde SA, men jeg har vært på 3D UL mange steder i oslo og tønsberg, de så gutt på alle sammen.

Er du fra jessheim, vil du bli kjent?

Skrevet

Vet dere om det er kvinnelig gynekolog på Jessheim eller i området rundt?

Skal flytte dit nå, og synes det da blir litt komplisert å dra til Oslo.

(Er ikke gravid, men i sjekke-ting-fase)

Skrevet

Ja, det er han jeg var hos, han er spesialist, søk på google etter ultralyd på jessheim eller kvinneklinikken, husker ikke hva jeg søkte på, tror han het Martin, han er opprinnelig tysk så har ett tysk etternavn.

Skrevet

Ja, vi har vært hos han nå, og han sa at vi fikk en jente.. men er det til å stole på? Fastlegen min sa at de ofte tar feil med jente.. men han på jessheim er ganske dreven virker det som! Stoler mer på en ul spesialist enn en allmenn fastlege!

Venter du barn nr tre mamma til 2 gutter??

Skrevet

Hei! Vi var der for en måned siden. Veldig hyggelig og proffesjonelt. Stoler absolutt på at det de sier at de ser stemmer, men har selvfølgelig i bakhodet at 100 % sikre kan de aldri være :o) På jenter sier man at man aldri blir sikrere enn 95 %, fordi det er lettere å se en gutt...ser man en tut så ser man en tut, hehe.. Ser man den ikke kan den bare ha "gjemt" seg.

Men som hovedregel: De sier ikke at "jo dette er en....." hvis de ikke er så sikre som de kan få blitt!

Skrevet

Nei, jeg mistet i februar.

Skrevet

Jeg var der i uke 24, finnes et lite utvalg bilder på profilen min om du vil se på kvaliteten. Tror det uansett kommer litt an på hvor mye babyen "samarbeider" ;-)

Skrevet

Fant siden, så legger den her:

http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/

Dere som har vert der, når i svangerskapet var dere der?

Skal jopå ordinær UL om en uke, så ikke noe poeng sån helt enda tenker jeg, men hadde vert morro med 3D UL en gang i løpet av svangerskapet også;)

Skrevet

Vi var der i uke 26, og i uke 28 med førstemann (var ikke på jessheim da da..).

På ordinær UL på kongsvinger har de 3D så vi fikk det på den også, og du kan absolutt se et lite menneske med alle trekkene :o) Veldig stilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...