nenja Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Har vært så heldig å få plass til minstejenta i storebrors barnehage. Dette er en privat barnehage, men som går under fellesopptaket i Asker Kommune. Har svart ja til plassen direkte til barnehagen i dag, men har forstått det slik at jeg må "søke" om søskenmoderasjon til kommunen??.. Noen som vet om jeg da skal fylle ut "søknad om redusert foreldrebetaling" skjemaet? Er det nødvendig å dokumentere alle inntekter da? Trodde søskenmoderasjon var noe som alle fikk, uavhengig av inntekt? Noen som kan hjelpe?
*Rutletutt* Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hmmm...Milla har også fått plass i samme private bhg som storebroren går i, og der står det i vedtektene at det er 30% søskenmoderasjon fir barn nr to...trodde det var vanlig uansett, jeg...er jo uavhengig av inntekt.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Det er søskenmoderasjon hos oss, privat barnehage i Oslo.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Det skal være uavhengig av inntekt, ja. Men det kan være du bør minne styrer/daglig leder om det
nenja Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 Vet at det er 30%, men må jeg søke om å få det? Hvordan gjør jeg i tilfellet det og hvem skal ha søknaden?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Du må nesten høre med styreren i barnehagen hvis de ikke har skjema på nettsiden sin eller noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå