Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Nå har minsten sovet bra i noen uker, og jeg har endelig fått nattesøvnen tilbake. Sambo tok han en uke mens jeg lå på et annet rom, og etterpå har han ligget på storesøsters rom mens hun har ligget med oss. De skal dele rom etterhvert, men han tar morgen i 6-tiden og hun ikke før 8, så da vekker han henne og hun klarer ikke å sove igjen. Hun våkner når vi går inn til ham også, så nå tok jeg minsten inn til oss igjen så hun får sove i fred. Og hva skjer? I natt hyyyylte han fra 1.24 til klokken var over 4! Trodde jeg skulle klikke!! Nyttet ikke samme hva faen jeg gjorde, trøste, bysse, gi vann, bytte bleie, ta ham i min seng osv osv. Han stuper frem mot puppen ved hver eneste sjangs han får, selv om jeg har klær på. 3 uker siden han fikk pupp på natta, hvorfor er han sånn?? Han har sovet ca 7 timer i natt, det er jo alt for lite. Typisk at dette skjer når jeg er alene hjemme og ikke har sjangs til å hente meg inn igjen... Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Han sover mindre både på dagen og natta enn storesøster. Bør jeg legge ham tidligere, senere? Han er nå i seng mellom sju og åtte
Gothminister Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Huff,ikke greit.. Har ingen tips,men vil si att lillebror vekker storebror her også om morgenen,så storebror får ikke hele nattesøvnen sin. Synest synd på han. Lillebror skravler og hyler i ett sett om morgenen,så selvom soverommet til storebror er i 2 etg,så blir han vekt.. Aner ikke hva jeg ska gjøre.. Tingen er å legge lillebror senere etter den klokka skal stilles,men er jo dumt og legge lillebror senere enn storebror (er 3 og 1 år),også har vi jo den fine felles kveldrutinene som jeg egentlig ikke vil forandre på,for ser så godt hvor barna trives med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå