$ilje Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Noen som har handlet derfra?Lønner det seg?Er det ikke slik at man må betale fortolling+moms på 25%,da kan det vel ikke bli så mye billigere?
Dunder Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Du må handle for under N.kr. 200,- av gangen for å slippe toll. Så du kan bestille et og et produkt for det er fri frakt (så lenge produktet ikke koster over N.kr. 200,- da) Nå har jeg hørt at Strawberry betaler tilbake momsen, men jeg foretrekker å bestille et og et produkt så slipper jeg det styret.
høstbarn:) Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jeg handler masse der, det lønner seg stort. Så lenge du holder deg under 200 kroners grensa, så slipper du ekstra omkostninger. Du kan få refundert omkostninger hvis du handler over, men det har ikke jeg gidda,- så jeg holder meg under 200 kroners grensa. Det er mye billigere enn i norske parfymerier.
$ilje Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 ja,men får dere noe for under 200 NOK da?Parfyme og foundation og slike ting blir vel dyrere?
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg handler et par dermatologica produkter jeg bruker der. Under 200,- på det jeg bestiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå