Gå til innhold

hvor mye er 50% av 70?? FORT!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

35

Skrevet

unnskyld, men var dette seriøst ment????

Skrevet

Ha ha ha, er dette seriøst? Jeg er ingen kløpper i hoderegning, men come on....;-)

Skrevet

Ærlig talt.. hvis du ikke greier et regnestykket så syns jeg du skal bruke tiden du bruker her på BIM med å gå tilbake til skolebenken!

Skrevet

Hæ?? Du tuller?

Skrevet

tenk å måtte spørre om det her inne. Jaja en god latter på starten av dagen:)

Skrevet

Syns dette her minner meg litt om mobbing! Hun stilte ett spørsmål bare. Ikke alle er like flinke i alt. Henne om det.

Skrevet

hihhiih

mye rart kan skje i ammetåken :-p

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

kan jo være hun har dyskalkuli, ammetåke eller bare ikke tenkte seg om. Syns ikke vi skal mobbe henne for det.

Skrevet

Mobbing og mobbing, men det er lov å undre seg litt når noen tilsynelatende voksne ikke vet hva 50% av 70 kr er.

Skrevet

dette er jo veldig festlig :-) nettopp det her det dreide seg om. Jeg og ei venninne har i lang tid mobbet den tv2 programmet som går på morgenen 9.30. Mest fordi det virker så jalla. Så i dag ringte vi begge to og svarte på spm.Og jeg trodde ikke det var sant.Det må jo være humbug.Spørsmålene er så enkle. Dermed tenkte vi at det kanskje er det at en må svare så fort som er utfordringen, så jeg tok et av de dummeste spm og spurte her og skrev: fort!

Av svarene jeg har fått her kan jeg se at flere er enig med meg.Og konklusjonen må være at når programlederen stadig hviner om at flere må prøve og ikke så mange har greid og svare riktig snakker hun tull.Fin måte og få mange til og ringe inn og bruke pengene sine.

Når det er sagt har jeg 4 år på BI med markedsøkonomi etc. så nei, jeg må ikke tilbake på skolebenken OG jeg ville aldri ha svart sånn som enkelte av dere gjorde her. Vær greie! I følge tv2 er dette et ganske vanskelig såørsmål.. :-)

God helg!!

Skrevet

He,he.....ja må si jeg stusset når en som kaller seg Bokormen ikke skulle klare et slikt spørsmål:)

Skrevet

hehehehe......,fine:)

Skrevet

Hehe.. Luring du ;)

Men når det er sagt så kan jeg si at det er svært få som ringer med mobil som kan vinne. Mobilen sender omtrent 20 sec senere enn fast telefon. Så hvis du vil ha raskest rundetid må du bruke fast tlf. Har ihvertfall hørt dette.

Syns også det programmet er slitsomt. De snakker jo som at det ikke er noen som ringer inn..

Skrevet

andre spørsmål jeg fikk:

Hvor mange visere er det i en klokke som også viser sekunder?

Hvor mange bokstaver er det i ordet telefon?

Hvor mange bukker skulle over bruen?

Hvor mange dager er det i juni?

Hvor mange måner har jorden?

Hva tror dere?

:-)

Skrevet

jeg vet! Det er nettopp det. Det virker som programlederen er såå oppgitt og så oppmuntrende på samme tid. Kom igjen, det er ikke så vanskelig da liksom.

Veldig slitsomt.Men nå skal jeg aldri mer ha det i bakgrunnen :-) Fint med en liten "studie" på fredagsmorgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...