Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i morges,og streken var svakt rosa, men en strek er en strek! Har ikke fortalt noen i hele verden ennå, mannen er bortreist i en uke. Sitter her med skrekkblandet fryd på jobb og får ikke konsentrert meg...hvordan skal jeg overleve i hemmelighet til han kommer hjem? Har ikke tenkt å fortelle det over telefon, nei! Noen flere som er alene om hemmeligheten her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye!!!

nei jeg er ikke alene om det lenger... hadde tenkt til å overraske samboer, men det endte med at je ringte å sa; jeg har noe å fortelle, skal jeg vente til du kommer hjem??? hehe han sa nei, jeg sa : jeg er gravid...

han ble glad, men jeg ble sint for at jeg ikke fant på noe mer spennende!!! hehe

lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille spira :o) For en hærlig overraskelse mannen får når han kommer hjem :o) Ikke lett å holde på en slik gledelig nyhet, men jeg er enig i at det er mye kjekkere å fortelle det "face to face" enn over telefonen.... Lykke til!!!!!

Skrevet

Gratulere så mye!!! :-))

Det er fælt å holde på en slik hemmelighet ja :-P

Jeg gikk og småfniset for meg selv et par dager før jeg fortalte mannen min :-))) Var ganske uventet at testen skulle være positiv, siden jeg da bare var 3+3 ;-))

Lykke til så mye :-)

Skjønner godt at du ikke får gjort så mye på jobb :-P

Skrevet

skjønner at det er mange her inne, 3 svar på 3 min....! flere som ikke jobber altså...! :-)

Hva synes dere om å betro seg til en venninne, bare for å dele det med noen. er det dårlig gjort mot mannen?

Skrevet

Gratulerer så mye. Go klem.

Skrevet

jeg er på jobb men har litt konsentrasjonsproblemer om dagen hehehe

jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke klart å ikke si det til noen.. måtte hatt noen å prate med .... men du kan jo prøve å holde deg.. eller så kan du jo prate med ei venninne du kan stole på også kalle det at det var for å få hjelp til hvordan du kan overraske mannen... kanskje...

ikke lett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...