Gjest Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Tok test i morges,og streken var svakt rosa, men en strek er en strek! Har ikke fortalt noen i hele verden ennå, mannen er bortreist i en uke. Sitter her med skrekkblandet fryd på jobb og får ikke konsentrert meg...hvordan skal jeg overleve i hemmelighet til han kommer hjem? Har ikke tenkt å fortelle det over telefon, nei! Noen flere som er alene om hemmeligheten her?
Lessen Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 gratulerer så mye!!! nei jeg er ikke alene om det lenger... hadde tenkt til å overraske samboer, men det endte med at je ringte å sa; jeg har noe å fortelle, skal jeg vente til du kommer hjem??? hehe han sa nei, jeg sa : jeg er gravid... han ble glad, men jeg ble sint for at jeg ikke fant på noe mer spennende!!! hehe lykke til!!
*tornerose* Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer så mye med lille spira ) For en hærlig overraskelse mannen får når han kommer hjem ) Ikke lett å holde på en slik gledelig nyhet, men jeg er enig i at det er mye kjekkere å fortelle det "face to face" enn over telefonen.... Lykke til!!!!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Gratulere så mye!!! :-)) Det er fælt å holde på en slik hemmelighet ja :-P Jeg gikk og småfniset for meg selv et par dager før jeg fortalte mannen min :-))) Var ganske uventet at testen skulle være positiv, siden jeg da bare var 3+3 ;-)) Lykke til så mye :-) Skjønner godt at du ikke får gjort så mye på jobb :-P
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 skjønner at det er mange her inne, 3 svar på 3 min....! flere som ikke jobber altså...! :-) Hva synes dere om å betro seg til en venninne, bare for å dele det med noen. er det dårlig gjort mot mannen?
Lessen Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 jeg er på jobb men har litt konsentrasjonsproblemer om dagen hehehe jeg vet med meg selv at jeg hadde ikke klart å ikke si det til noen.. måtte hatt noen å prate med .... men du kan jo prøve å holde deg.. eller så kan du jo prate med ei venninne du kan stole på også kalle det at det var for å få hjelp til hvordan du kan overraske mannen... kanskje... ikke lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå