Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg gledde meg til å kunne fortelle at jeg testa positivt i dag, ganske uventa, men vil jo gjerne være anonym siden det er så nytt:))) Aner ikke en gang hvor langt jeg er kommet, mensen har ikke akkurat vært regelmessig etter forrige fødsel;) Sist måtte vi ha hjelp av Pergotime, men denne gangen funka vi visst fint sammen!! Håper det går bra nå da!! Har en fra før, han er nå 11mnd... HURRA??? Eller UÆÆÆÆÆ????
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer! Så hyggelig.Både du og jeg hører til på 1 trimester, men du kan jo slippe jubelen løs på 2 eller 3 trimester der det fortsatt er lov å være anonym. (Eller på terminklubben. Du er kanskje desember? Der kan du være anonym:). Lykke til med svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk:) Forstår at her er litt forandringer siden forrige gang jeg var her inne;) Tror jeg har termin i starten av desember... Hva med deg?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har foreløpig termin 6 november. Er snart i uke 9, så det går fremover. Håper vi sees på 1 trimester (med nick, når du er klar;)).
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Kommer nok til å møte opp etter hvert:) Kanskje ikke før i 2.trim, men det er jo ikke lenge til du er der;)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hmmm, det er et eget forum som heter Anonymforum. Det finner man hvis en går inn på "debatter" i venstremargen her. Forumet skulle vært lagt ut på forumslista på hovedsiden, men det har ikke webmaster fått til helt ennå. Egentlig ganske ironisk at et forum for anonyme er så anonymt at ingen finner det...!
Turid Laila Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 En skandale på lik linje med skandaløse skandalebilder. Som jeg for øvrig fikk en forklaring på i går, og jeg syns slett ikke det var så skandaløst som de skulle ha det til. Han er da vitterlig bare en norsk charterturist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå