Gå til innhold

andre som skal til spektrum idag og se ole brumm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiser til oslo om noen timer for å se ole brumm sammen med vesla mi idag.. gjett om hun er i hundre da :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal i morgen vi..gleder oss til det..

Skrevet

skal ha en skikkelig kose dag med vesla... spise lunsj i oslo og is og ole brumm :)

blir nok veldig moro for de små dette her altså ...

Skrevet

Vi skal i morgen vi og. Prinsessa har gleda seg i flere uker. Så skal vi spise på restaurant etterpå, så hun er helt i fyr og flamme.

Skrevet

Vi så Ole Brumm i Bergen før påske. Ungene var veldig fornøyd! Men husk å ha med kontanter. De selger mye Ole Brumm effekter, og det er ikke akkurat billig. Datteren min er så liten at hun ikke gjorde krav på å få noe....vel hun ville egentlig bli tatt bilde av sammen med en Ole Brumm-figur, men det kostet 150kr. Du får ting fra 100 kr oppover. Det var en liten propell-leke som alle ungene gikk rundt med, men den kostet 170kr. Og en bøtte(plastbøtte med Ole Brumm) m popcorn i kostet 140kr, og tror at en OleBrumm-kopp med slush kostet 95kr.

Skrevet

Datteren min hadde forresten med seg sin egen Ole Brumm-bamse, så det kan jo være dette som gjorde at hun ikke ville ha noe ;-)

Skrevet

åååå.....dere er så heldige!!! jeg vil se ole brumm også! men har ikke barn enda da så må vente til ungen kommer ellers blir det vel å se litt rart ut hehe. men håper det er til like stor glede til dere foreldre som for barna deres og vit at jeg misunner dere :) må kose dere masse alle sammen.

heldig griser!

Skrevet

Vi skal i morgen :) gleder oss masse!

Du over her som sa vi måtte ha med masse kontanter,, tar de ikke kort?? Hater kontanter hehe :)

Skrevet

Tror ikke de tok kort, det var mange boder inne på område i foajeen. Sikkert 8-10 boder, og når de reiser rundt er det nok ikke så lett å ha betalingsterminaler som skal fungere i mange forskjellige land og kontinenter. Vi hadde tilfeldigvis kontanter med oss, så vi tenkte ikke så mye på det, før vi så at det stod en laaaaaaang rekke foreldre i kø i minibanken utenfor Grieghallen.

Skrevet

da har vi kommet hjem etter en flott dag med vesla og ole brumm...

spiste god lunsj først også gikk vi til spektrum...

åja, var myyye ole brumm effekter der.. vesla fikk tatt bilde så rammen henger på kjøleskapet for det var magnet på, og hun fikk sånn blinke greie og slush... MEEEEEN advarsel ang slushen, vesla ble knall blå i hele munnen etter en slurk og det kunne kommet på klærne så valgte å helle den ut... og heller fylle i vann... ikke like hun den heller....

hun hadde også med egen brumm bamse.. hihi...

hun stor koste seg, men var endel ledig så vi satte oss lenger opp slik at hun så mer....

ble overrasket over fortellerne som snakket svensk og gebrokkent norsk... litt skuffende... hun fra japan/kina var flink til å synge men skjønte jo ikke hva hun sang...

men vesla hadde en flott opplevelse og det var det viktigste :D

Skrevet

ja, vi ble også skuffet over fortellerne. Men det var ingen asiat som sang på vår forestilling. Bare en rastamann med gebrokkent norsk, og en dame som fortalte på svorsk(svensk/norsk). Visste ikke hvem hun var, men flere har sagt hun var hun Madeleine(?) fra P4.

Skrevet

hun het madeleine hun svenske, svorsk vil jeg kalle det hun snakket ja...

hun andre het isha eller noe og snakket så vidt norsk, sang ule brum, istedet for ole brumm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...