Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 au au...jeg har skikkelig treig mage, og har blitt veldig oppblåst i magen..av og til er jo magen kjempestor pga luft. Det er ganske ubehagelig...:-( Er dette vanlig, for jo smerter i magen av det til tider...
lillegull08<3 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 jeg vet godt hva du mener.... jeg sliter også masse med luft i magen... og ofte kommer det som skikkelig mageknipe... blir redd av og til, for det stikker å værker.... men har forstått at det er helt normalt... og treg mage er også veldig vanlig hos gravide... du er ikke alene om å være oppblåst.... Lykke til!
mama73 m/tre søte små Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Sniker meg inn fra 2.tri:-) Ja, det er veldig vanlig! Jeg er nå i uke 16 og er fortsatt plaget med oppblåsthet og luftsmerter. Det hjelper å spise mye fiber! I påsken spiste jeg mye ingers rugbrød, drakk mye vann og gikk mye på ski. Fordøyelsen var mye bedre!:-) Har sklidd litt ut igjen nå som jeg har kommet hjem (men også fordi jeg fortsatt sliter mye med kvalme..) Litt kjipt å både være kvalm og ha treg mage samtidig da det som hjelper mot kvalmen gjør at jeg får tregere mage...;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå