Lova Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Jeg gikk inn på hjemmesidene til RH, og der står det at man skal bruke helsekortet når man søker om plass. Jeg har helsekort, men er det et eget søknadskjema man må fylle ut? Man kan vel søke på egenhånd? Sist jeg fødte gikk alt gjennom legen min, og jeg fødte på Ullevål, men hadde barseltiden på RH pga sykdom hos barnet. Har så veldig lyst til å komme dit igjen. Var så utrolig fornøyd. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem?
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei, jeg trudde at man alltid søkte gjennom fastlegen/legen jeg - var hvertfall det jeg fikk beskjed om av RH. Så vidt jeg har hørt tar RH nesten bare i mot risikosvangerskap for tiden. Jeg fikk fødeplass der grunnet sykdom hos mor (heldigvis ser alltid bra ut på barnet ) Men du kan evt ringe rikshospitalet, rett opp til føden der ( 23072616) og høre litt med dem hvordan man skal gå frem. Siden du var der sist kan du være heldig å komme inn igjen tenker jeg:) Lykke lykke til
Lova Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk for svar, Muffe, og masse lykke til til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå