Gå til innhold

Når begynte barna deres å krabbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marimor har akkurat begynt hun - 10 mnd gammel.

(Ikke hatt hastverk hun... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke telle mnd akkurat nå. Men hun ble født 15 juli og krabbet 4 april. Da hadde hun krøpet siden 1 januar.

Skrevet

11 mnd. Ingen hast verk her :-)

Skrevet

Lillegutt krabbet rett før han ble 8 mnd. Hadde stått på alle fire en god stund og gynget, men krøp aldri...

Skrevet

Akkurat begynt nå, og hun er litt over 11 mnd gammel. Jenta mi har det ihvertfall ikke travelt. Liker best å gjøre som mammaen sin hun *sitte på rumpa og spise* hehe...

Men det kommer seg nå.

Litt merkelig, eldstejenta mi GIKK da hun var 10,5 mnd gammel.. hehe.. Jammen kan søsken være forskjellige gitt.

Skrevet

Milla er 8 mnd i morgen, men kryper ikke enda....kommer seg opp på knærne da, men står bare å gynger, he he...

Tobias tror jeg var nesten 9 mnd før han knakk krype-koden.

MissT - hva er forskjellen på krabbing og krypnig da...tenker alltid det er samme ting, jeg...;o)

Skrevet

Eldste var vel 10-11 måneder.

Sunniva var 5 måneder

Veldig tidlig ute hun lille.

Skrevet

Har hele tiden trodd at kryping og krabbing er det samme jeg også :)

Men krabbing er når de er oppe på alle fire og flytter armer og bein diagonalt. Kryping er f.eks å åle seg frem. Slik har jeg forstått det iallefall!

Skrevet

eg sitter og venter på at hun skal krappe. hun står på alle 4 men får ikke hendene med seg. stått slik i 2-3 uker... hun er 6,5mnd

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Hun var 6 mnd da hun krabbet ;-)

Skrevet

Kryping som hun gjorde; hun lå på magen og krøp/dro seg fremover ganske fort og målrettet.

Krabbing: på alle fire

Skrevet

Jeg har også alltid trodd at krabbing og kryping var det samme:-)

Men sånn opp på alle 4 krabbing var de veldig flinke til (er jo noen som hopper over dette stadiet), eldstemann var 7 mndr og de andre 2 var 8 mndr!!

Skrevet

Ho ålte seg framover då ho var 7 mnd, og kraup på alle fire ein måned seinare. Eg og mine to søsken krabba aldri, me gjekk fra åling til gåing.

Skrevet

8mnd!

hun har mest gått å holdt seg i møbler ikke så glad i krabbe egentlig!:) begynnte å gå selv 1 uke etter 1årsdagen

Skrevet

Ok, da har jeg lært noe nytt i dag også;o)

Da begynte Tobias å krabbe da han var nesten 9 mnd...

Skrevet

Da han var 6,5 mnd..da reiste han seg også og gikk rundt bordene.

Skrevet

Min krabber ikke ennå.. Han er 9,5 mnd. Men tror ikke det er lenge før han går, da.

Skrevet

14 mnd..oppe på alle 4 men krabber ikke:-)

Skrevet

Han begynte å krabbe da han var 7 mnd han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...