ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Oldemoren til dattera mi (altså sambo sin bestemor) skal begraves tors kl 11. Også er det midt i nattevaktsuka mi! Jobber netter man til fre. Blir jo rimelig håpløst å ikke få lagt seg før 13-tiden tidligst eller å sove i en time, for så å dra i begravelse og legge seg 13 igjen. Det er i samme by, da- så greit sånn, men... Tror ikke jeg har krav på fri, siden det ikke er i direkte slekt av meg. Og feriedag er jo litt kjipt kanskje. Ikke sikkert jeg får heller. Hvis jeg i tilfelle skal ta ferie natt til tors er det jo så dumt å måtte jobbe natt til fre igjen... kanskje jeg burde bedt om ferie natt til fredag?? ååå- hva hadde dere gjort da?
___ Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg ville gåt i begravelsen og så lakt meg når jeg kom hjem, sovet på kvelden i steden for på formidagen. Du kan jo sjekke med tariffavtalen din om du har krav på fri, men jeg ville ikke tro det. Kan jo hende du kan bytte en vakt med noen også om de tillater det hos dere.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 Eller kanskje jeg skal prøve å bytte bort natt til fredag??
-Lane- Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg ville dratt, også hjem å legge meg i 13 tiden.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2008 hmmm.... ja, kanskje det. Vert bare at soving på ettermiddagen funker dårlig med jenta i hus Men kanskje noen kan passe henne...
Prish Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Hvis jeg ikke hadde krav på fri, ville jeg prøvd å bytte vakt med noen.
hit og dit Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Først hadde eg prøvd å bytte vakt, folk er som regel veldig greie å bytte med når det er på grunn av begravelse. Dersom ingen kunne bytte med meg så hadde eg dratt, og sovet på ettermiddagen.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 har ikke alle krav på fri når det gjelder begravelse, men ikke fri med lønn??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2008 Ja, mulig jeg har krav på fri uten lønn?? Skal ringe avd.leder å høre... Ellers prøver jeg nok å bytte. Om ikke det går, får jeg heller prøve å legge meg etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå