Andie82*tobarnsmor* Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 ja, kanskje også tusenvis, på masse stimulerende ergonomiske, pedagogiske leker, hva velger gutten min og leke med? Jo en melkekartong......snakk om borkastede penger! hehe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 hehehe. har en fra før, så har heldigvis ikke kjøpt noenting jeg. Når, de blir enda litt større, så er det alltid morsomt med kjeler og sleiver, for ikke snakke om alle tupper ware boksene.
*1+1=2 små* Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 hihi kjenner til den...i bilen på vei til oldemor hadde jeg en papirpose som jeg krøllet sammen og den var MYE kulere enn alt annet;)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Hehe her var det et papirark som var det store en tid. Nå er det lekene igjen, men ikke de vi har kjøpt nei bare de som er ho har arva av kusina. De er jo kjempefine da, ho har blandt annet fått en mrs. potatohead som er for de minste. Som man kan ta av "kjolen", håret , ansiktet (munn nese og øyne sitter sammen så det er bare en ting.) og armer. Veldig populær her, må lete etter alle bitene støtt og stadig. (siden ho bare klarer å ta de av ennå.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå