Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Blir så j****** grinete av å ha det sånn! Begynte i venstre skulder,nå er det i begge.Får bare beskjed om å ta voltaren,har gjort det i 7 mnd nå. Skal til legen etterpå,blir vel bare dyttet på mer voltaren. Flere som har/hatt det sånn? Hva gjorde dere?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har samme problemet. Har ikke hatt det så lenge da, men var veldig mye plaget tidliger ifb med jobb, og dette har nå kommet tilbake. Jeg har vel ikke så veldig mange gode råd, men jeg passer på å få masse avlastning fra samboer når han er hjemme, dessuten har jeg skaffet meg en babybjørn som gjør at jeg kan bære uten å bruke skuldrene så mye. Andre ting jeg forsøker på: - Passe på å sove på ryggen (ingenting som er værre enn å våkne med vondt i begge skuldrene, dårlig start på dagen) - Masse puter rundt meg når jeg ammer - Bruke klær som ikke strammer/er trange (får veldig vondt hvis armen/skulderen er litt i klem) Jeg blir også forferdelig sur av å ha vondt hele tiden, prøver å ikke la det gå utover de rundt meg! :-) De vil jo bare hjelpe...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 jeg har dette i perioder siden jeg var 12 år og nå er jeg 26....brexidol har jeg brukt mye,et annet alternativ er å få korteson sprøyter..det er ikke det beste for kroppen i lengre periode,men har du vondt nåkk skal jeg love deg at du tar det:)..vær flink med å avlastning og tren armene forsiktig.blir du plaget over lengre tid bør du videre sjekkes om dette er kun en senebetendelse og ikke noe mer...det er j....vondt å ha det så jeg føler mye med deg..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 har bare kjent anntydnigner til d.. ha vært snar og få avlastet den skulderen ved å bære ungen me andre hånden og fått samboern te å ta han litt så min fikk hvile litt.. ellers er jeg begynt å trene igjen får å trene opp skuldra så jeg forhåpentlig vis ikke får skikkelig senebetennelse.. kortison er ikke til å annbefale til unge folk. er ikke bra for senene. de blir hardere og mer porøse.. så alt annet bør unngås.. hå du prøvd ibux kur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå