Gå til innhold

selvbruning og farge håret når gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om å bruke selvbruningskrem og å farge håret når en er gravid?Føler for å se noe freshere ut akkurat nå gitt...Trøttheten og kvalmen+ekstra kilo gjør sitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jordmoren min anbefalte å bruke selvbruningskrem framfor solarium pga at du da ikke får disse skadelige uv-strålene :-))

Farge håret er heller ikke noe problem, men ta forbehold om at resultatet kan bli litt annerledes enn forventet :-/

Kos deg med å freshe deg opp, deg skal jeg gjøre :-))

Skrevet

Jippi - kan jeg bruke selvbruningskrem altså?! HERLIG!

Skrevet

jeg leste et sted at både hårfarge og selvbruning inneholder et stoff som ikke er bra... og begge deler blir tatt opp gjennom huden...

Skrevet

Hmm, man får jo nesten et svar for hver person man spør :-((

Men visst du er usikker, kan du ikke ringe/skrive mail til produsentene av både selvbruning og hårfarge? :-)

Bedre å være føre var :-)

Skrevet

Hei! Jeg brukte selvbruningskrem når jeg var gravid med min forrige sønn, han kom ut med alle ti fingre og tær, og ingenting var galt med han:) så jeg tviler sterk på at det skal kunne gjøre ekstreme skader.. men viss du er usikker, så ring de som produserer merket du evt. bruker, og snakk med de:) når det gjelder farging av hår, har jeg selv gjort det for knappe to uker siden, da var jeg ca.5 uker på vei, og resultatet ble flott det altså, så til deg som skrev at man kan forvente usikkert resultat, tviler jeg på at har noe med å være gravid å gjøre, jeg mener, det er jo alltid en risiko for at håret ikke blir helt som planlagt, når man farger det, om man er gravid eller ikke:) Skjønner godt at du vil freshe deg opp litt, ikke så gøy med alle plagene og de ekstra kiloene som MÅ komme:p jeg har det akkurat på samme måte, så jeg synes du skal gjøre det jeg!!:) FARG HÅRET OG GJØR DEG BRUN OG FIN!:)

venter_bebis_nr.2:)

Skrevet

Hei. Man kan bruke selvbruningskrem når man går gravid. Det går bare ned i første hud lag. Selvbruningsservetter som heter Commodynes er uten parabener...så kan kanskje bruke den...

Skrevet

Jeg pakker meg inn i fleece og pledd og setter meg ut litt på terrassen jeg, da kommer det litt vårfregner frem og den friske luften hjelper på kvalmen. Tror jeg skal spandere på meg litt selvbruning frem mot sommeren, når litt mer av kroppen vises, på denne årstiden er det jo bare fjeset som synes uansett :D

Skrevet

Heihei!:) Jeg vill også bruke selvbruningskrem å bli fin!!!!:) hehe.. Spesielle typer dere vil anbefale som virker???:)

Skrevet

Hei, jeg er utdannet hudpleier og vært borti endel kosmetikkprodukter med selvbruning, og aldri hørt at det kan vært skadelig under et svangerskap. Selv om huden tar opp stoffer under farging av hår, er det neppe farlig for et foster. Dette har jeg også rådført meg med frisør og lege om. Tenk bare på alle de stoffene gravide frisører puster inn ila en dag...

Skrevet

Det høres bra ut!!Yes,da blir det oppfreshing til uka!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...