Gå til innhold

Moden/ umoden livmorhals..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jordmor skal skjekke om man har begynt å få åpning, må ho kjenne på livmortappen.

Man skal vel egentlig kunne kjenne på tappen selv om den begynner å bli moden eller ikke.

Noen som har peiling, og kan gi en god beskrivelse?

Er på overtid å begynner å bli så klar for å få ho ut:-) Lurer på om jeg har lenge igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 1 - IKKE kjenn oppi der selv..

Gå en lang og slitsom tur, da blir det baby :)

er faktisk d eneste som kan sette iganga :) skjedde meg:)

Skrevet

Dette blir man anbefalt å ikke gjøre selv.

Hva har det å si, egentlig? bebis kommer når den kommer. Å vite om du er moden eller ei, spiller jo ingen rolle.

Skrevet

Her har det vært maaange laange turer, men ingen baby her:(

Jeg er moden, 3cm åpning, men ingen baby som vil ut!!:( er 12 dager over tiden i dag og sååå lei:(!! Ingen som vet hva som starter en fødsel, men om du er moden eller ikke har ingenting med om fødselen er nær eller ikke! Den kommer når den kommer:)

Skrevet

Jeg har kjent på min livmormunn, og jordmor på ultralyden på sykehuset sa at det gjorde ingenting. Det er ikke farlig å kjenne på seg selv, hvis man har rene hender. Det er jo litt spennende å vite om man er mer moden, da. Selv om det ikke trenger å bety at fødselen er nær. Legen min sa at forskning nå viser at det kun er babyens signaler som setter i gang fødselen, så de kommer når de vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...