heisand? Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 litt barnslig da. blir 24år. andre som synes det er litt spennende med bursdag og gaver fortsatt?? )
Gulosten™ Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 To måneder til min bursdag også..... Jeg blir 27. Syns det er ekstremt spennende!!! EEEELSKER bursdager!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Hehe...jeg blir 22 år og fremdeles barnslig sånn sett...men jeg har vært høygravid de siste du bursdagene mine, og ikke helt i form, så i år skal jeg ta skikkelig tilbake. Alt er planlagt...på selve bursdagen min blir det kaffe og kaker, alle er invitert, evt. gaver er frivillig. Og så lørdagen etterpå skal jeg på fotballkamp med mamma og så skal jeg ha vors med venninnene mine, og så vet jeg ikke om vi skal feste hele natta eller stikke på byen!:-) Siden dette er etter sommerferien vet jeg nemlig ikke hvor de kommer til å bo.
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeeeey, hele TI måneder til jeg har bursdag *snufs* Men begynner vel å mase om ikke så altfor lenge:P Wiii, blir jo 19!
Føken siruppsnipp Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 skal feire bursdagen min i helga jeg!! KJEMPEMORO!! Blir 27 og skal ha bare jenter, har kjøpt inn prinsesse talarkner, glass og sevietter, en orntelig jentefest ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå