Gå til innhold

Flere som er 22 uker i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel flere som har kommet like langt eller kort som meg i dag kanskje? føler dere å at dette 2.trimesteret er langt? føler jeg aldri blir ferdig jeg.... men nå kjenner jeg liv hver eneste dag og det er utrolig deilig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22+1 idag :)

synes det er koselig at semesteret er langt jeg - tiden går altfor fort uansett! koser meg også med spark (les: boksekamper) fra babyen min:)

Skrevet

Jeg er også 22 fullgåtte uker i dag.. Altså jeg har begynt på uke 23 i følge kalenderen her på BIM.. 2 trimester er langt ja.. Skal være en glede å bli ferdig med det:-)

Skrevet

fullgåtte 22 uker. Andre dag i uke 23. Syns egentlig at det går ganske fort. Når man tenker på at det bare er 4 lønninger igjen før termin, så går det ganske fort ja! ;-)

Skrevet

Det med lønninger var en artig måte å si det på, og det hørtes mye bedre ut enn at det er 129 dager igjen liksom. hehe. formen bra da eller? har (bank i bordet) ikke vært dårlig en dag enda jeg! priser hver dag som fortsetter sånn altså. vet dere kjønn eller? vi venter ei lita jente og det er vårt første barn, gleder oss noe helt enormt.

Skrevet

Jeg er 22uker i morgen og gleder meg for hver eneste uke som går.

Skrevet

Jeg er 22+1 i dag, og synes det er greit å ha litt god tid jeg da. Plagene kommer vel fort nok i 3.trimester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...